תאגיד המים "מי רקת טבריה" ישקיע 45 מיליון בשנת 2017 תאגיד המים "מי-רקת טבריה" בע"מ סיכם השבוע את שנת 2016 והציג את התקציב ותכנית העבודה לקראת שנת 2017 במעמד ראש העיר ויו"ר הדירקטוריון יוסי בן דוד.

כלים
צילום: יח"צ.
צילום: יח"צ.

בתאגיד המים "מי-רקת טבריה בע"מ" ערכו השבוע ישיבת סוף שנה חגיגית והציגו במהלכה את התקציב לשנת 2017. בישיבה החגיגית נכחו ראש העירייה ויו"ר הדירקטוריון של התאגיד יוסי בן דוד, מנכ"ל התאגיד שאול דוד, מנכ"ל החברה הכלכלית ישראל ענתבי, חברי הדירקטוריון, נציגי היישובים השותפים, היועצים המקצועיים ועובדי התאגיד.

בפתח הישיבה, נשא ראש העיר בן דוד דברי ברכה, הודה לעובדי התאגיד על ההשקעה הרבה לטובת תושבי העיר טבריה בשנה החולפת והציג בפניי המשתתפים את הפרויקטים שעתידים להתרחש בטבריה בשנים הקרובות שידרשו סנכרון מוחלט עם התאגיד ועובדיו.

בהמשך הוצגה פעילות התאגיד לשנת 2016 שכללה פרויקטים רבים ברחבי העיר וביניהם הקמת תשתיות מים וביוב לשכונות החדשות, שדרוג והחלפת קווי מים וביוב חדשים בשכונות הוותיקות וביישובי התאגיד, השלמת פרויקט מיגון אלקטרוני של המתקנים, הטמעת מערכת GIS, יישום פרויקט ניטור שפכי תעשיה, השלמת החלפה של מדי מים לקריאה מרחוק, ניטור פרמטרי איכות מים והשלמת תכניות אב למים וביוב בטבריה ויישובי התאגיד.

לאחר מכן, חשפו אנשי המקצוע של התאגיד את הצעת התקציב ותכנית העבודה לקראת שנת 2017. המהנדס רועי מזרחי סקר את הפרויקטים העתידיים ואת האספקטים התפעוליים לרבות שימוש בטכנולוגיות חדשות בתחום המים והביוב, מנהל שירות הלקוחות אפרים קורס, הציג את השירותים החדשים במוקדי שירות הלקוחות ואת הפעילות הנרחבת לשדרוג מערך השירות וחשבת התאגיד מורן פיניאן הציגה את הצעת התקציב לשנת 2017 וחשפה בפני משתתפי הישיבה את ההשקעה העתידית הרחבה. יש לציין כי תכנית העבודה כוללת השקעות רבות בפיתוח תשתיות מים וביוב חדשות לצד שדרוג קווי מים וביוב קיימים, הקמת תחנות שאיבה לביוב, הקמת בריכות אגירה חדשות ועוד.

מנכ"ל התאגיד, שאול דוד, סיכם את הישיבה ואמר: "בשנה החולפת הצלחנו ליישם בצורה משביעת רצון את מרבית היעדים שהצבנו לעצמנו. אני מודה לראש העיר, חברי הדירקטוריון וכל עובדי התאגיד על ההשקעה המאומצת לאורך השנה. במקביל, הגשנו השבוע את תקציב ההשקעות ותכנית העבודה לשנת 2017 הכוללים השקעות בפרויקטים בסכום של כ-45 מיליון שקלים. עומדים לפנינו אתגרים רבים ואני סמוך ובטוח שנצליח לעמוד בהם בצורה הטובה ביותר".

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.