התזמורת הקאמרית הישראלית מציגה: פורטרט בצלילים - חושים בקונצרט תנוגן יצירתו של ארז כהן "חושים" בבכורה עולמית ויופיע בה זוכה פרס צ'ייקובסקי היוקרתי לצ'לו (2015), אנדריי יוניצה מרומניה. בנוסף ינוגנו יצירות של שוסטוקוביץ' ובטהובן. מנצח אריאל צוקרמן

כלים
בקונצרט תנוגן יצירתו של ארז כהן "חושים" בבכורה עולמית
בקונצרט תנוגן יצירתו של ארז כהן "חושים" בבכורה עולמית

נגן הצ'לו אנדריי יוניצה, זוכה התחרות הבינלאומית ע"ש צ'ייקובסקי לשנת 2015, יגיע לראשונה לישראל וישתתף בקונצרט חדש של התזמורת הקאמרית הישראלית. בקונצרט מיוחד זה תנוגן לראשונה, בבכורה עולמית, גם יצירתו של המלחין ארז כהן, במסגרת פרויקט משרד התרבות "קול קורא 7". יוניצה נחשב כיום לאחד הצ'לנים המבטיחים בעולם.

בשנים האחרונות הופיע באולמות הנחשקים בעולם, לרבות קרנגי הול, קדוגן הול בלונדון ובאולם המוזיקה הקאמרית בברלין. בשנת 2015 הופיע לראשונה כסולן עם הפילהרמונית של ברלין. בנוסף להופעתו עם התזמורת הקאמרית הישראלית, יופיע יוניצה במהלך שנת 2017 גם עם התזמורת הפילהרמונית של טוקיו, הפילהרמונית הצ'כית והפילהרמונית של מינכן. בקונצרט "חושים" ינגן אנדריי יוניצה את הקונצ'רטו לצ'לו ולתזמורת מס' 1 של שוסטקוביץ'.

התזמורת הקאמרית הישראלית נוסדה בשנת 1965 כ"אנסמבל הקאמרי" על ידי גארי ברתיני, אשר שימש כמנהלה המוסיקלי ומנצחה במשך 10 שנים. בשנים שלאחר מכן שמשו בתפקיד זה: לוצ'אנו בריו, רודולף ברשאי, אורי סגל, יואב תלמי, שלמה מינץ, פיליפ אנטרמון (אשר מונה כמנצח כבוד של התזמורת), סלבדור מאס קונדה, נעם שריף, גיל שוחט, רוברטו פטרנוסטרו ויואב תלמי. החל בעונת הקונצרטים 2015-2016 מונה המנצח אריאל צוקרמן למנהל המוסיקלי החדש של התזמורת. התזמורת הופיעה עם מקהלות מפורסמות רבות מהארץ ומחו"ל בשפע תוכניות ווקאליות, בנוסף להופעותיה הקבועות בתל-אביב, מוזמנת התזמורת להופיע בתוכניות מגוונות בכל רחבי הארץ ובפסטיבלי מוסיקה שונים בארץ, בהם: פסטיבל ישראל, פסטיבל קלאסיקאמרי בשיתוף עם רשת מלונות ישרוטל, פסטיבל מוסיקה בגליל העליון, פסטיבל פליציה בלומנטל, חגיגות המוסיקה באבו גוש, חג המוסיקה הישראלית ועוד. כמו כן, עורכת התזמורת בקביעות סיורי קונצרטים בחו"ל: ברחבי אירופה, ארה"ב, קנדה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק ומשתתפת בפסטיבלים יוקרתיים, בהם: זלצבורג, הלסינקי, איסטנבול, אתונה, מרכז אירופה הונג קונג. התזמורת הקליטה עבור החברות צ'אנדוס, נקסוס, מוזיק מאסטרכט, קוץ', הוצאת המוסיקה הישראלית וטלדק. התזמורת מקיימת בקביעות סדרות למנויים ולילדים במוזאון תל אביב ובמרכז המוסיקה ביפו.

מועדי הקונצרט:

ימים ד' ו-ה' 25 ו-26 בינואר שעה 20:30 במוזיאון תל אביב לאמנות, אולם רקנאטי.

מחירי הכרטיסים: 75-185 ₪ (הנחות לאזרחים ותיקים, תלמידים, סטודנטים, וועדי עובדים ועוד)

רכישת כרטיסים במספר טלפון 03-5188845 או באינטרנט בtickets.ico.co.il