הקונצרט השלישי בסדרה "קאמרית 7" שיתקיים ביום ד' (18/1) יפתיע בשני דואטים של פסנתרנים: דוראל גולן וויקטור סטניסלבסקי יחד עם מרינה פרידמן – סנדלר וגבריאל טלרוז החליטו השנה להתחבר להרכב אחד של שמונה ידיים בשני פסנתרים. בקונצרט יבצעו הפסנתרנים פתיחה מתוך נישואי פיגרו של מוצרט, הסוויטה הקטנה של דביוסי ועוד.

כלים
דואטים של פסנתרנים: דוראל גולן וויקטור סטניסלבסקי יחד עם מרינה פרידמן – סנדלר וגבריאל טלרוז
דואטים של פסנתרנים: דוראל גולן וויקטור סטניסלבסקי יחד עם מרינה פרידמן – סנדלר וגבריאל טלרוז

זהו הקונצרט השלישי של הסדרה החדשה קאמרית 7 המופיעה בקונסרבטוריון למוסיקה בבאר-שבע. הסדרה מתקיימת בחסות הסינפונייטה הישראלית באר-שבע. עוד בקונצרטים של הסדרה הקאמרית: רבעיית כרמל עם גלעד הראל, שלישית קלרינט עם יבגני יהודין, ההרכב של יקי ראובן שיבצעו דואו ב-16 מיתרים ואת סוף הסדרה יסגרו אנסמבל אלזה, הרכב מודולרי של נגנים ישראליים שחיים בגרמניה יחד עם נגנים גרמניים. - דוראל גולן, ויקטור סטניסלבסקי, מרינה פרידמן-סנדלר, גבריאל טלרוז

בתוכנית:

מוצרט - פתיחה מתוך "נישואי פיגרו" לשני פסנתרים, 8 ידיים

מוצרט - סונטה לשני פסנתרים, ברה מג'ור ק.448

דביוסי - "הסוויטה הקטנה" לשני פסנתרים, 8 ידיים

מוצרט גריג - סונטה לשני פסנתרים, בדו מג'ור, ק. 545

דבורז'ק - ריקודים סלובניים לשני פסנתרים, ב-8 ידיים, אופ. 46, מס' 2,3,8

לבינייק - מרש גלופ לפסנתר אחד, ב- 8 ידיים

דוראל גולן נמנית עם הבולטים והמצטיינים בקרב הדור הצעיר של צמרת הפסנתרנים הישראלים אשר רכשו לעצמם מוניטין בינלאומיים. מנגנת בקביעות על במות חשובות בישראל וברחבי העולם גולן סיימה בהצטיינות יתרה את לימודי התואר הראשון והשני בבית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה ב בכיתתו של פרופ' . זכתה בקביעות במלגות של מאז 1992 וכן זכתה בפרסים ראשונים בתחרויות לאומיות ובינלאומיות רבות, בהן ברמן, מרסלה, רובין, כץ, קלרמונט ועוד. ניגנה עם תזמורות רבות בישראל, לרבות , וכסולנית עם תזמורות תחת שרביטם של מנצחים ידועים ביותר מ-40 מדינות ב, , וה, ו.

מיכאל זרצקל – נולד ב-1980 ברוסיה והחל את לימודי הנגינה בפסנתר בגיל שבע.בגיל עשר עבר לבית הספר למחוננים במוסקבה על שם צ'ייקובסקי. זכה בפרס ראשון בתחרות על שם סקריאבין במוסקווה בשנת 1995. כמו כן זכה בפרס בתחרות על שם עמנואל דורלת באנטוורפן, זוכה בתחרות בפוצסרדה בספרד וכן זוכה המקום ראשון בתחרות פסנתר באקדמיה בירושלים ב-2008 .מיכאל זרצקל מרבה להופיע כסולן עם תזמורות בארץ ובעולם.

מרינה סנדלר-פרידמן- עלתה לישראל בשנת 1979. למדה בירושלים בכיתתו של פרופ' מיכאל בוגוסלבסקי, ובתל אביב אצל פרופ' אריה ורדי. את המשך לימודיה לתואר שני ביצעה בגרמניה (פרייבורג) בכיתתו של פרופ' ויטלי מרגוליס ובשנת 1982 הייתה בין הזוכים בתחרות בין לאומית "מריה קנלס" בברצלונה. בתום לימודיה, חזרה לישראל, הקימה קונסרבטוריון בבית שמש ומאז מנהלת אותו ופועלת לקידום החינוך המוסיקאלי בעיר.

גבריאלה טלרוזה הינה בוגרת האקדמיה למוסיקה ע"ש רימסקי-קורסקוב בסנט פטרסבורג. בסיום לימודיה התקבלה כמרצה באקדמיה בה למדה. עד עלייתה ארצה בשנת 1991 הופיעה שנים רבות עם התזמורת הפילהרמונית סנט פטרסבורג וכסולנית עם תזמורות שונות ברחבי העולם. בישראל הופיעה עם התזמורת הסימפונית ירושלים, ברסיטלים ובהרכבים קאמריים, בד בבד עם עבודתה כמורה פסנתר ומוסיקה קאמרית באקדמיה למוסיקה בירושלים.