אפליקציית "ירושלמי" זכתה במקום הראשון בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2016- אפליקציית "ירושלמי", האפליקציה העירונית של עיריית ירושלים, זכתה במקום הראשון בתחרות מצטייני המחשוב – IT Awards, של פורטל 'אנשים ומחשבים' לשנת 2016, בקטגוריית החדשנות והדיגיטל.

כלים
ניתן להוריד את האפליקציה בחנות האפליקציות תחת השם 'ירושלמי'.
ניתן להוריד את האפליקציה בחנות האפליקציות תחת השם 'ירושלמי'.

אפליקציית ירושלמי, המתעדכנת באופן יומיומי, כוללת שלל הטבות לתושבים במגוון עסקים ברחבי העיר. בנוסף, מכילה עדכונים על פעילויות ושירותים שהעירייה עורכת ומעניקה ובהם אפשרות לזימון תורים, דיווח ל106, עדכון על פעילויות בהתאם למקום מגוריו ותחומי ענייו הספציפיים של התושב ועוד. כמו כן, מאפשרת האפליקציה לעקוב אחר אירועי תרבות ולילה שונים המתקיימים בירושלים.

זאת ועוד, בפילוח נתונים שנעשה לאחרונה על ידי העירייה נמצא כי כ – 29,080 תושבים הורידו את האפליקציה מיום השקתה, לפני כחמישה חודשים. כאשר רק בשבועיים האחרונים קיימת עלייה של 350% בהתקנות. זאת ועוד, במהלך חופשת חג החנוכה ניכרה עלייה בשימוש באפליקציה – נספרו 16,811 צפיות בעמודי ההטבות וזמן השימוש הממוצע עמד על 5:30 דקות!

סימה סיני, מנהלת הרשות לאיכות השירות: "אנו חשים גאווה כי הפרויקט זכה להכרה בקרב תושבי העיר. האפליקציה מצטרפת לשורה של שירותים מתוקשבים לתושבים וללקוחות העירייה כאשר השימוש בקדמה ובטכנולוגיה מאפשר מענה נגיש ואיכותי. אני חושבת שהצלחנו בגלל שהתמקדנו במה שהתושב רוצה בצורה פתוחה ושקופה, והנגשנו את המידע. העירייה תמשיך למקד מאמצים לשפר את מיומנויות התקשוב והגישה לשירותים עירוניים מתוקשבים. כמו כן, אני מבקשת להודות ליוזמי התחרות על כי העניקו לנו את הכבוד הזה".

תחרות מצטייני המחשוב, המתקיימת כמדי שנה, ומזה 14 שנים, מטרתה לעודד את המצוינות בתעשיית ה-IT , לתרום להנעת עובדים ומנהלים בתעשייה ולעודד ולאתר את החדשנים והמצטיינים בענף המחשוב. בתחרות משתתפים נציגי ארגוני IT מכל מגזרי המשק, הפרטי והציבורי. כאשר השנה תצטרף עיריית ירושלים לרשימה הנחשקת של נציגים מכובדים שזכו בתחרות בעבר, ביניהם: טלדור, כיל, בנק לאומי, יחידת 8200 ועוד.

השנה עתיד הטקס להתקיים בתאריך ה-22.01.17, יום ראשון, באולם LAGO בראשון לציון. במהלך הטקס יוכרזו הזוכים בתחרות ויוענקו תעודות הוקרה.

הזכייה בתחרות מצטייני המחשוב מצטרפת לבשורה נוספת לה זכתה העירייה בימים האחרונים – דירוג העיר ירושלים בקטגוריה הגבוהה ביותר (A) ובין עשרת המקומות הראשונים, בדו"ח מדד השקיפות בשלטון המקומי לשנת 2016 שנערך מידי שנה ע"י עמותת שקיפות בינ"ל-ישראל.

ניתן להוריד את האפליקציה בחנות האפליקציות תחת השם 'ירושלמי'.