מהלך דרמטי בתחום רווחת העגלים והכבשים המיובאים לישראל: בתוך שנתיים: ישראל תהפוך למדינת מודל בשמירה על רווחת בעלי החיים. פיתוח של רגולציה עצמית, הסדרה של תנאי הייבוא וגידול הבקר לבשר. חברי "פורום יבואני המקנה" וצוותים מקצועיים כבר שוקדים על המהלכים שיחוללו שינוי דרמטי, בשיתוף עם משרדי הממשלה הרלוונטיים. "לא נרפה עד שישראל תהפוך למדינת מודל בשמירה על רווחת בעלי החיים"

כלים
מהלך דרמטי בתחום רווחת העגלים והכבשים המיובאים לישראל: בתוך שנתיים: ישראל תהפוך למדינת מודל בשמירה על רווחת בעלי החיים.
מהלך דרמטי בתחום רווחת העגלים והכבשים המיובאים לישראל: בתוך שנתיים: ישראל תהפוך למדינת מודל בשמירה על רווחת בעלי החיים.

מהפך למען בעלי החיים. בהודעה ראשונה ששוגרה היום, (ראשון) למערכות התקשורת, נחשפה הקמתו של "פורום יבואני המקנה", בו חברים מרבית יבואני המקנה לישראל. אחת ממטרותיו המרכזיות של הפורום, היא להביא לשיפור משמעותי בתחום רווחת בעלי החיים המיובאים לישראל.

הפורום יוביל פעילות בנושאים המשותפים ליבואני המקנה ויתמקד בעיקר בגיבוש של רגולציה עצמית מחמירה, שתמנע אירועים בהם נגרם צער בעלי חיים. הצוותים המקצועיים שגובשו בפורום צפויים להגיש המלצות בתוך חודשים ספורים.

"נושא רווחת בעלי החיים נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו", נאמר בהודעה ראשונית מטעם חברי הפורום, " חשוב להבהיר שגם עד עכשיו מרבית היבואנים הביאו את המקנה בתנאים הולמים ותוך שמירה מירבית על רווחת בעלי החיים. אנו מגבשים רגולציה עצמית מתוך מטרה להמשיך ולשפר, כדי להגיע לתוצאות המיטביות בתחום זה. אנחנו מתכוונים לפעול בשיתוף עם גורמי הרגולציה על מנת לגבש כללים חדשים להגנה על רווחת בעלי החיים. לא נרפה עד שישראל תהפוך למדינת מודל, בשמירה על רווחת בעלי החיים".

על חברי הפורום נמנים החברות דה לוי תוצרת חקלאית בע"מ, ראשי בקר בע"מ, עגלי טל שיווק בקר בע"מ, בקרנה - בשר הכפר בע"מ, מיטראל בע"מ, נ.מ. אינפינטי בע"מ, ובית מטבחיים דבאח בע"מ.