ירחון עיניים, מגזין איכות ישראלי לילדים, מוציא לאור את גיליונו ה-197, "מחר", העוסק בשלל נושאים סביב מושג ה"מחר", כמו: 'דחיינות' והנטיה לדחות דברים למחר, נבואותיו של נוסטרדמוס והסקרנות בקשר לעתיד, "מכונית המחר" שתסיע אותנו ללא נהג, מכשירי חשמל חכמים המחוברים ל"אינטרנט של הדברים", ועוד המאמרים השונים בגיליון עוסקים כולם בנושאים הקשורים למושג ה"מחר", באיכות ללא פשרות.

כלים
שער הגיליון (איור של סשה נאומוב): מגזין עיניים
שער הגיליון (איור של סשה נאומוב): מגזין עיניים

בין הכותבים בגיליון: המאייר וסופר הילדים האמריקאי ארנולד לובל; הסופרת הברזילאית קלריס ליספקטור; דורי אורין מקבוצת העיצוב UMAMY וראש תחום עיצוב מוצר בסמינר הקיבוצים; האמנית טליה קינן; הפרופסור לספרות אריאל הירשפלד; המחנך זאב גולן; העתידן ד"ר רועי צזנה; העיתונאי וחוקר הטכנולוגיה ניב ליליאן; הסופרת, מתרגמת, מבקרת ספרות ועיתונאית עדנה שמש; הסופר משה קרון; העיתונאי והסופר דוד רפ; המשורר, מתרגם ומורה לספרות ליאור שטרנברג ואחרים.

בגיליון מוקדשים לנושא "מחר" גם המדורים הקבועים והמיוחדים של "עיניים", שבהם משתתפים הילדים קוראי "עיניים": "הקומיקס שאינו נגמר" בהדרכת אמן הקומיקס מישל קישקה; "הסיפור שאינו נגמר" של הסופר עמית ויסברגר; "שיחה בהרבה עיניים", מדור המסקר שיחה פתוחה של ילדים עם העורך תמיר ראונר; "עיניים שלי" – ייעוץ של הפסיכולוג נפתלי ישראלי; "התצלום שלי" עם אמן הצילום צור קוצר ו"צייר לי ציור" עם האמנית טליה קינן.

בין המאיירים, הציירים והצלמים שיצירותיהם מלוות את הגיליון ניתן למנות את: נעמה בנזימן, מורן יוגב, גיא מורד, עמוס אלנבוגן, מוקי שוורץ, איה גורדון נוי, אורית ברגמן, נעם נדב, מישל קישקה, גלעד סליקטר, צחי פרבר, בתיה קולטון, אלעד מועלם, נועה קלנר, מירה פרידמן, סשה נאומוב וצור קוצר.

"עצם הניסיון הלא מושלם לברר את המושג 'מחר' הוא בעל ערך. גיליון 'מחר' ממשיך את התפיסה של "עיניים", לפיה המגזין אינו מכוון את עצמו לגובה עיני הילדים אלא מציע מבטי עיניים משלו, גבוהים ונמוכים ומשתנים", אומר תמיר ראונר, עורך "עיניים".