צוותי הגנים במועצה המקומית מיתר עברו השבוע סדנת הורים לחיזוק סמכות הורית והצבת גבולות. בשבועות הקרובים הסדנא תועבר גם להורי הילדים.

כלים
צוותי הגנים בסדנא. צילום מ.מ. מיתר
צוותי הגנים בסדנא. צילום מ.מ. מיתר

מחלקת החינוך במועצה המקומית מיתר הזמינה את כל צוותי הגנים העובדים במועצה לשיחה עם אירית קלינגר, פסיכולוגית התפתחותית, לסדנת הורים בנושא סמכות הורית והצבת גבולות.

צוותי הגנים עברו את הסדנא כחלק ממערך הסברתי של מחלקת החינוך במועצה, שבהמשכו יעברו גם הורי הילדים את הסדנא של אירית באופן מעמיק של 2-3 מפגשים. מטרת המפגשים היא לייצר המשכיות בין החינוך שמקבלים הילדים בגנים לבין החינוך בבית על ידי הוריהם.

"זיהינו צורך בקרב הורי ילדי הגנים לספק מענה של הדרכה עקבית בנוגע לחנוך ילדים לגבולות" הסבירה רחל שמא, מנהלת מחלקת החינוך במועצה. "הסדנא אמורה לתת כלים מעשיים להורים בנושא הצבת גבולות וסמכות מול הילד".

אבנר בן גרא, ראש המועצה המקומית מיתר, סיפר על ההחלטה לקיים את הסדנא: "החינוך במיתר הוא הגאווה הגדולה שלנו ולכן החלטנו להציע להורים סדנא שתציג דרכים מעשיות לחינוך הילדים. מחלקת החינוך, ומנהלת החינוך לגיל הרך, דפי גדליהו, שמו לעצמם למטרה להציע את החינוך האיכותי ביותר לתושבי הישוב, ואנו יכולים לראות את התוצאות בשטח, בין אם מדובר בהשמת תוכנת המחשב המתקדמת לילדים, "גוגלה", או סדנאות והרצאות להורים".