​​קהילת יזמות חדשה שלא מפחדת לדבר על הכשלונות והדרך להצלחה - פעם בחודש עולים על הבמה 4 דמויות מוכרות בחברה הישראלית לדבר על הכשלון הגדול שלהם, כל זאת על מנת לעודד יזמות ויצירה. השבוע יתקיים הערב העשירי בסדרת Fuckup Nights Tel Aviv , לאחר הצלחה מטורפת ופתיחת הפעילות גם בירושלים, ב21.11 ייערך אירוע מיוחד בבורסה לניירות ערך.

אירוע Fuckup Nights Tel Aviv - ב-21/11 בבורסה
אירוע Fuckup Nights Tel Aviv - ב-21/11 בבורסה

בערב הזה ידברו - היזם וממציא הדיסק און קי - דב מורן. היזם הסידרתי ומייסד ערוץ הקריוקי - רון דניאל, הקומיקאית והשחקנית – מור חן ,המדליסטית האולימפית ואלופת העולם - ירדן ג'רבי. השותפים להפקת הערב הם אתנה - הפרוייקט הלאומי לקידום ספורט הנשים בישראל וג'וני ווקר.

מי אנחנו? FuckUp Nights היא תנועה גלובלית הקיימת ב- 40+ מדינות ו- 160+ ערים בעולם.

היא נוסדה ב- 2012 במקסיקו והרעיון של מייסדיה היה לייצר פלטפורמה דרכה יהיה ניתן לשתף סיפורי כישלון עסקיים / יזמיים, במטרה ללמוד מהם.

החל מחודש ינואר קהילת Fuckup Nights פעילה גם בישראל ומקיימת מפגש פעם בחודש בתל אביב וירושלים. בכל אירוע יעלו לדבר 3-4 דוברים (יזמים/אנשי עסקים), כל דובר משתף את סיפור הכישלון שלו, מה למד? ואיך הפך כישלון להצלחה, מה הלקח שלו ליושבים בקהל. לרשותם 7 דק' ו- 10 תמונות בכדי לספר את סיפורם האישי.

הצוות התל אביבי בנוי מ-10 מתנדבים שהתגבשו להקמת הקהילה בישראל, והוא בעל הזיכיון הבלעדי לקיום האירועים כאשר הם מדוחים כי מתכננים, בשלב מאוחר יותר, להתרחב לערים נוספות בישראל כמו ירושלים, באר שבע וחיפה. הקהילה המגיעה לאירועים הינה מגוונת ומורכבת בעיקר מיזמים מתחילים, מנוסים וכאלו שמתעניינים בתחום. אנחנו משתדלים שלכל אירוע יגיעו יזמים בעלי רקע שונה - הייטק, חברתי, כלכלי , פוליטי וכו'.

למה אנחנו עושים את זה? אנו רואים ערך רב ביצירת שיח בריא של כישלון – למידה - והצלחה, בייחוד בקרב האקו-סיסטם היזמי בישראל. אנו רואים חשיבות והזדמנות ביצירת קהילה דרכה ניתן יהיה ללמוד מטעויות של אחרים. קהילה אשר חבריה יוכלו ללמוד אחד מהשני ואף לייצר מקום "בטוח" בו ניתן לשתף בטעויות. כל זאת מתוך תפיסה כי ניתן ללמוד יותר מסיפור כישלון מאשר סיפור הצלחה.

אנו רוצים להעביר מסר כי "מותר לטעות", "זה אנושי", "כולנו טועים", וכי "כישלון הוא חלק בלתי נפרד מהדרך להצלחה". למעשה, היכולת להכיר בכישלון, ללמוד ממנו ואפילו לצחוק עליו מהווה אלמנט מרכזי בהצלחה של כל יזם או עסק. האירועים שלנו מאפשרים ליזמים מתחילים ומנוסים לדבר בגובה העיניים עם אנשים שהצליחו או נכשלו, לשאול שאלות, להכיר אנשים בעלי עולם תוכן דומה לשלהם ולהיות חלק מקהילה אנרגטית, מתפתחת ובעלת משמעות.

האירוע הינו חינמי, אך מותנה בהרשמה מראש. כל ערב הוא הזדמנות ליצירת קשרים חדשים בין חברי הקהילה וכמובן הזדמנות להשכיל מיזמים ואנשי עסקים למודי ניסיון.

האירועים מתקיימים במקומות שונים בעיר תל אביב, החל מברים ועד לסביבות עבודה משותפות במטרה להגיע לקהל רחב ככל האפשר כדי להרחיב את הקהילה ולהגיע לכמה שיותר אנשים עם המסר שהצלחה וכשלון הם חלק מהחיים.