בשנים האחרונות מגלות משפחות רבות וקבוצות לא מעטות את כוחן של הווילות המוצעות להשכרה. בין אם מדובר בחופשה קצרה, במפלט רומנטי, במסיבת רווקים ואפילו בחגיגה מצומצמת יחסית – וילות בצפון הן ללא ספק אטרקציה של ממש. יש לכך לא מעט סיבות טובות, החל מהאווירה היוקרתית,

כלים
מהעיצוב המושקע המאפיין את מרבית הווילות, וגם התוספות שהן מציעות כמו בריכה, ג'קוזי ומטבח מאובזר. רגע לפני שאתם מזמינים לעצמכם וילה לסוף השבוע הקרוב, הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם לוודא שהבחירה שלכם מדויקת.

מגדירים את הצורך

וילות בצפון יש בשפע, ולכן השאלה הראשונה והחשובה שתעזור לכם לסנן את החלופות הקיימות היא שאלת הצורך. אם אתם יוצאים לחופשה רומנטית או לנופש משפחתי ייתכן שתעדיפו וילה מרווחת עם בריכה מפנקת ופינה שקטה ונעימה בחצר, תחת כיפת השמים ובין צמחיה עשירה ומטופחת. משפחה שמעוניינת לדאוג לצרכי הארוחות שלה בעצמה גם תזדקק למטבח מאובזר עם מוצרי חשמל, כלי אוכל וכל פריט אחר שרלוונטי לצרכיה. מנגד, אם אין לכם כוונה לבשל אלא לאכול בחוץ – מטבח הוא לא מה שישפיע עליכם כנראה.

גודל המקום

סוגיה נוספת שיכולה להשפיע על הבחירה שלכם בווילה מתוך שלל וילות בצפון, היא סוגיית הגודל. גם כאן כדאי להיות ברורים מראש ולדעת מה אופי החופשה הצפויה ומי אמור להגיע אליה. למשל, אם אתם יוצאים לסופשבוע של חגיגות לרגל נישואיו של החבר הכי טוב, ודאו מראש שיש מספיק מיטות לכולם, או לחלופין – שאתם מוכנים להצטמצם ולישון יחד, מכורבלים. נופש משפחתי יחייב אולי מספר חדרי שינה קטן יותר, אבל האם המקום מתאים לילדים? האם ישנה אפשרות להוסיף מיטת תינוק במידת הצורך? ומה מספר חדרי השירותים והאמבטיה במקום?

עלויות נוספות

לבסוף, כשאתם בוחנים אפשרות של השכרת וילות בצפון מומלץ לבדוק מה הן העלויות הצפויות באמת. האם המחיר כולל מע"מ, למשל, או שאולי תצטרכו להוסיף תשלום נוסף על שירותים שנראים לכם טריוויאליים? האם יש במקום חניה או שמא תצטרכו למצוא מקום מרוחק יותר או חניון בתשלום? שאלו מראש את כל השאלות הללו ונסו לצמצם במקסימום את טווח הטעות שלכם. זכרו שככל שתדעו טוב יותר מראש לקראת מה אתם צועדים כך תוכלו להיות בטוחים שהחופשה שלכם תהיה מושלמת, שמסיבת הרווקות תהיה אידאלית ושתקבלו הנאה רבה ותמורה מלאה לכספכם, וזו ללא ספק המטרה העיקרית שעומדת כרגע לנגד עיניכם.

לפרטים נוספים בקרו באתר: https://www.govilla.co.il/