היום המיוחד ביותר בשנה של הילד שלך מתקרב והוא כמו כל הילדים בגן או בכיתה שלו רוצה יום הולדת מושלם! אך יש כל כך הרבה סוגים שונים של הפעלות, אז במה כדאי לבחור? ובכן, לכל ילד יש את האופי שלו ואת הרצונות האישיים שלו, הכי קל זה אם הילד בעצמו יודע מה הוא רוצה. הוא פשוט יבוא אלייך ויגיד לך סביב איזה נושא הוא רוצה את חגיגת יום ההולדת שלו, ומשם הכל כבר יותר פשוט. אבל מה קורה אם הילד לא בא ואומר מה הוא רוצה. אז הדבר הראשון שצריך לעשות הוא באמת לשאול אותו ולנסות טיפה לכוון אותו. אם הוא לא מצליח להחליט – כאן את נכנסת לתמונה

קוסם ליום הולדת
קוסם ליום הולדת

הקונספטים הנפוצים לחגיגת יום הולדת לבנים הינם: גיבורים, הישרדות, נסיכים, אבירים וקוסמים. הקונספטים הנפוצים לחגיגת יום הולדת לבנות הינם: לשבור את הקרח, נסיכות, ספא, פרחים, ריקודים וקוסמים. כפי שבטח שמתם לב – קוסמים מופיע גם בבנים וגם בבנות! זו הסיבה החזקה ביותר לטעמי שבגללה מומלץ ביותר לחגוג עם קוסם ליום הולדת.

מופע קסמים מתאים גם לבנים וגם לבנות ואת האמת בלי שאף אחד שומע, גם למבוגרים! הרי מי לא יתלהב מקוסם שגורם לילד לעוף באוויר, או מעלים מטפחות ומוציא אש מתוך ספר? כולם אוהבים את זה, כולם מתחברים לזה והכי חשוב – מופע הקסמים מועבר בצורה מבדרת ומצחיקה. ואין יותר כיף מלצפות בילד שלך מתגלגל מצחוק ומאושר.

בנוסף, חשוב מאוד לשים דגש מרכזי על כך שההפעלה תעצים את ילד יום ההולדת. זה היום שלו, יש לו הזדמנות כזו פעם בשנה והוא חייב להרגיש בה מיוחד! במופע הקסמים ילד יום ההולדת חווה חוויה מעצימה במיוחד, הרי לא כל יום הופכים לשוליית הקוסם ובטח שלא עושים כל יום קסמים! בנוסף, ילד יום ההולדת ירחף באוויר מול כל הילדים וכולם יעודדו אותו וימחאו לו כפיים עד השמיים. הוא גם יקבל כובע וגלימה של קוסם אמיתי איתם הוא יעשה קסמים. בחלק של ההפתעות – הוא יקבל 3 הפתעות ובחלק של הבלונים הוא יקבל חגורה, קסדה, חרב ורובה! ממש כמו אביר אמיתי.

אז כמו שבטח כבר הבנת, ההמלצה שלי היא לבחור בקוסם ליום הולדת, אבל גם כאן – יש המון קוסמים בשוק, חלקם טובים יותר וחלקם פחות. לרוב זה גם מקבל ביטוי במחיר שהם דורשים. אם הקוסם דורש עד 1000 שקלים – ב99% מהמקרים מדובר בחובבן או בנער. אם הקוסם גובה בין 1000 ל1300 שקלים – לרוב מדובר בקוסם סביר שעושה עבודה בינונית. ואם הקוסם גובה 1300 שקלים או יותר אפשר לדעת כמעט בוודאות שמדובר על מקצוען שזה מה שהוא עושה בחיים ובזה הוא מעולה!

לפעמים לקוחות לא מבינים מדוע הפעלת קוסם ליום הולדת לא יכולה לעלות פחות מ1300 שקלים. ובכן, הסיבה לכך הינה שמאוד יקר להיות קוסם מקצועי. הציוד עולה עשרות אלפי שקלים, ישנן השתלומיות מקצועיות שעוברים בחוץ לארץ כל שנה שעולתן גם כן עשרות אלפי שקלים, חברות באגודת הקוסמים, חומרים מתכלים, מיסים, דלק, הפתעות ועוד אין סוף הוצאות. קוסם לא מקצועי פשוט חוסך בדברים הללו ולא מביא איתו הרבה ציוד, לא עובר השתלמויות ולכן יכול לגבות פחות. אבל גם לתת פחות. וההפעלה שלו תראה כמו אחד שמנסה לחסוך.

לסיכום, אם כבר החלטת לחגוג יום הולדת לילד שלכך עם מפעיל – אני ממליץ לך להשקיע בזה ולהזמין קוסם ליום הולדת או כל מפעיל אחר שיהיה מקצוען. שיהיה במזל טוב! לול הקוסם הדגול.