מכניסים אור לחג החנוכה: IMPACT, המרכז למחול בינתחומי, פותח מחנה דו יומי בגינוסר, המיועד לרקדניות מכל הארץ בגילאי כיתה ג' ומעלה.

כלים
רוני לוגסי מעבירה שיעור פלמנקו. צילום: ניר עצמון
רוני לוגסי מעבירה שיעור פלמנקו. צילום: ניר עצמון

חופשת חנוכה נמשכת שמונה ימים, במהלכה ההורים מחפשים תעסוקה עבור הילדים שתהיה מהנה וערכית במקביל, בשעה שהם נמצאים בעבודה.

IMPACT, המרכז למחול בינתחומי, בניהולה של רוני לוגסי, אוטוריטה בתחום הריקוד וכוריאוגרפית בינלאומית, מקיים בחג החנוכה מחנה מחול דו יומי בקיבוץ גינוסר, אשר יעסיק את הילדות, יעשיר את הידע שלהן בשיעורי מחול מגוונים עם טובי המורים בתחום וגם יפתח אותן ברמה האישית.

מחנה המחול הוא בעל אופי ייחודי בו יילמדו שיעורים מגוונים מעולם המחול ובהדרכתם של טובי המורים. המחנה יתקיים בקיבוץ גינוסר ומיועד לרקדניות מכיתה ג' ומעלה. למחנה מגיעות תלמידות מכל סניפי IMPACT בארץ, דבר אשר תורם לגיבוש הקבוצה ולהיכרויות חדשות.

במהלך המחנה ילמדו הבנות שיעורי מחול עם כוריאוגרפיות חדשות, סגנונות מחול שונים, יבנו כוראוגרפיה משותפת וכן יעברו סדנת מחול עם מורה אומן. בנוסף, תתקיים פעילות גם בערב המחנה והלינה תהיה בחדרי האירוח של קיבוץ גינוסר.

המחול שהתפתח במהלך השנים מתמקד בביטוי אישי ויצירה. הדגש בריקוד המחול הוא על שחרור הגוף ושימוש ברגשות ובתחושות תוך כדי הריקוד. במחנה יחווה הילדות חוויה קבוצתית אשר תעצים את תחושת השייכות לקבוצה, תתרום לביטחון העצמי שלהן וכן, תשפר את היכולת המקצועית שלהן בתחום.

המחנה כולל: שלוש ארוחות ביום ושימוש במתקנים וחדרי המחול של "כרי דשא". המקום הינו מקום סגור ומאובטח בכל שעות היממה והפעילות תתקיים בשטחי הקיבוץ בלבד. התשלום על המחנה כולל תשלום על ביטוח.

רוני לוגסי הינה הבעלים של מרכז אימפקט - המרכז למחול בינתחומי ואוטוריטה בתחום הפלמנקו בקרב ילדים ונוער. מאחוריה רזומה של הצגות ומופעי מחול הרצים ברחבי הארץ ובעולם, כגון: "הריקוד של דאלי"; "נעלי הזהב של אלמה" ועוד. את הכישרון וההצלחה היא מתרגמת זו השנה ה-14 למחנה מחול שכולו פיתוח דרכי חשיבה אומנותיות ויצירתיות בקרב הילדים, לצד תנועתיות רבה והיכרות עם עולם הבמה.

המחנה יתקיים בתאריכים: 28.12-29.12.16 (ימים רביעי וחמישי בחופשת חנוכה)

מחיר: 780 ₪ בהרשמה מוקדמת (עד לתאריך 31.11.12), 1,230 ₪ בהרשמה מאוחרת

לפרטים והרשמה: 03-9796116 / 055-6617450