בכל שנה יוצא לך להתארח במספר אירועים – חלקם בסקטור העסקי וחלקם בסקטור הפרטי. לא חשוב באיזה אירוע מדובר, הרי שהמטרה הברורה שלך היא להראות הכי טוב שאת יכולה, ולהשיג את המראה שעליו חלמת. אז כעת, שעומד לפניך אירוע מרגש שתרצי להגיע אליו בנראות לא פחות ממושלמת, הנה לך מספר טיפים שיבטיחו כי הערב הזה יהיה שלך.

1. לבוש מחמיא התואם את אופי האירוע

הדבר הראשון שחשוב להעניק לו תשומת לב הוא בחירת הבגדים שלך לאירוע. כיום, יותר מתמיד, ישנן אפשרויות רבות למלתחות וזאת הודות לשפע העצום הכולל סגנונות שונים, בדים שונים ועיצובים המושפעים מזרמים רבים. כאשר את בוחרת את הבגד שלך לאירוע, חשוב לאפיין היטב את האירוע ועל כן להתאים גם את הלבוש שלך אליו. כך לדוגמא, באם ומדובר על אירוע עסקי שאת לוקחת בו חלק, הרי שחשוב לבוא בלבוש רשמי יותר. מנגד, בעת שמדובר בשמחה פרטית, הרי שתוכלי ללבוש משהו נועז יותר. המטרה הברורה היא לבחור אווטפיט הפועם בקצב אחד עם הטרנדים העכשוויים, וכזה שיחמיא לך ולמידותיך.

2. איפור נכון בהתאם לשעת האירוע

ישנם אירועים הנחגגים בשעות היום, לצד אירועים הנחגגים בשעות הערב. בעת שאת חושבת על קונספט של איפור לאירוע, חשוב ראשית להתחשב בשעות בהן הוא נערך. אם מדובר על אירוע ערב, הרי שניתן לבצע איפור ערב המושפע מצבעים מעושנים וכהים יותר המתאימים לשעות הערב. זאת בשונה מאירועי הבוקר או הצהריים, בהם מתאים להתאפר בצבעים עדינים יותר. את האיפור תוכלי לעשות בעצמך עם ערכת איפור איכותית, או לחילופין להסתייע במאפר שיבצע עבורך איפור ערב.

3. עיצוב השיער

דבר נוסף שחשוב להשקיע בו הוא עיצוב השיער. באמצעות עיצוב נכון של השיער, אפשר לשנות נראות בכל כך הרבה אופנים. כשמדובר על עיצוב שיער, לא מדובר בהכרח על תסרוקת, אלא גם על אסיפת השיער. גם כאשר את בעלת האירוע וגם כאשר את מתארחת בו, מומלץ להשקיע בשיער שכן הנראות שלו משפיעה רבות בעת שהוא מעוצב כהלכה, אך מנגד, בעת שלא משקיעים בו, ההופעה יכולה להראות לבסוף מרושלת ולא מושקעת. לכן, בעת שאת רוצה להגיע אל האירוע במיטבך, אל תשכחי לקחת גם את השיער בחשבון.

4. תכשיטים ואקססוריז נוספים

אז לאחר שיש לך שמלה מנצחת, איפור מרהיב ושיער שהושקעה בו מחשבה רבה, תוכלי להשלים את המראה עם אביזרים שונים לרבות תכשיטים או אקססוריז אחרים. אפשר לומר כי מדובר על תור הזהב של האקססוריז, שכן היום מעניקים להם חשיבות רבה הודות לעובדה כי אביזר קטן יכול לשנות הופעה שלמה. כך לדוגמא, תוכלי ללבוש שמלה שחורה פשוטה למדי, אך עם שידוך נכון של תכשיט, תוכלי להפוך את ההופעה מיום יומית ופשוטה, להופעה קלאסית-מנצחת.