כך תבחרו מלון בוטיק בגליל לכל המשפחה

יציאה לחופשה מלווה תמיד בהתרגשויות, בציפייה לקראת ההנאות הממתינות לנו ובעיקר ניקוי הראש שחיכינו לו זמן רב כל כך.

החלטתם לצאת לגליל עם כל המשפחה? עכשיו זה הזמן להחליט איזה מלון לבחור, ואם זה מלון בוטיק, אז איך להחליט מה המתאים לכם ביותר.

כלים

חוויית אירוח מיטבית

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על מלונות בוטיק. מה שהוא כבר חלק משגרת חיים באירופה, קיים גם בארץ, אולם במתכונת מצומצמת שלשמחתנו הולכת ומתפתחת.

מלון בוטיק הוא מלון קטן יותר ממלון השייך לרשת מלונות. הוא אינטימי, לרוב כל חדר יהיה מעוצב בסגנון שונה ולא אחיד, יש בו אלמנטים משפחתיים ולעתים יש קונספט שלם למלון, למשל מלון שנבנה במקום בו שכנה בעבר מחלבה, טירה, וכדומה. מלונות מסוג זה הם מלונות מאד עוטפים ומחבקים, נעימים וייחודיים.

נוסעים עם המשפחה למלון בוטיק בגליל

בניגוד למלונות רשת גדולים, במלון בוטיק אינטימי הדגש הוא על השקט והשלווה בו, על הנינוחות והתחושה המחבקת. זכרו לבדוק אם יש פעילות ייחודית שמותאמת גם לילדים, למשל סדנת קדרות, סיורים מודרכים בטבע וכיוצ"ב.

ההמלצה: לבחור מלון בוטיק בגליל שנמצא בסמוך לאטרקציות, כולל אטרקציות מים שחביבות מאד על הדור הצעיר. להכין תוכנית טיולים שמתחילה על הבוקר ומסתיימת לעת ערב.

רוב מלונות הבוטיק הם כאמור קטנים ומשפחתיים, לרוב בעלי קומה אחת בלבד, אולי שתיים. אם אתם מתכננים להגיע עם המשפחה המורחבת, למשל כולל את ההורים והדודים המבוגרים, וודאו שאתם מקבלים חדרים בקומת הקרקע.

הגליל מחכה רק לכם

אזור הגליל משופע בתיירים כל ימות השנה, בשל יופיו הרב ומזג האוויר הנוח והנעים ששורר בו. הנוף חלומי ופסטורלי, האווירה קסומה ורגועה - מה צריך יותר מזה?

ההמלצה: וודאו שאתם מוצאים מלון שמשקיף על אחד מאותם נופים קסומים ופסטורליים.

דרכים נוספות לבחירת מלונות בוטיק בגליל הן באמצעות המלצות. קבלו כמה שיותר המלצות מחברים שאתם סומכים עליהם ובני משפחה ומאחר ואין כמראה עיניים, היעזרו באתר האינטרנט שיציג לכם תמונות של מתחמי המלון אליו אתם מכוונים, באתר המלון תוכלו להתרשם ממראה החדרים, האזור בו ממוקם המלון, חדר האוכל, האטרקציות המוצעות במקום, שעות הקבלה ועוד.

ההמלצה: זוג צעיר? אולי בירח דבש? עבורכם מלון בוטיק בגליל הוא התשובה האולטימטיבית. בחרו במלון כמה שיותר קטן ואינטימי וקבלו אירוח רומנטי ומפנק. נסו לבחור במלון שמתמחה גם בשירותי ספא, ולא תצטערו.

לסיכום, בחירת מלן בוטיק צריכה להישען על כמה מרכיבים, כמו לוודא אם המלון ערוך לקבל ילדים, אם הוא מצוי בסביבת אטרקציות מהנות, אם הוא קטן ואינטימי מספיק למי שמבקש מלון שקט ואישי ומה הוא מציע למי שלא מתכוון לצאת ממנו.