כ-300 חניכי גרעין צבר של תנועת הצופים שעולים לישראל וצפויים להתגייס בחודש נובמבר לצה"ל כחיילים בודדים ישתתפו בטקס הפתיחה השנתי של פרויקט גרעין צבר לשנת 2016. בטקס ינכחו כ-1200 אורחים, וביניהם, נשיאת הכבוד של פרויקט גרעין צבר של תנועת הצופים- הגברת שרה נתניהו

כלים

כ-300 צעירים מארה"ב, בריטניה, צרפת, הונג קונג, ברזיל, הולנד, ארה"ב, אוסטרליה, בריטניה, שוויץ, מקסיקו ומדינות רבות נוספות, שנחתו החודש בישראל במסגרת פרויקט גרעין צבר של תנועת הצופים ומשרד העלייה והקליטה במטרה להתגייס לצה"ל כחיילים בודדים ישתתפו בטקס שייערך לכבודם באולם סמולרש באונ' ת"א, בשעה 16.00 באוניברסיטת ת"א.

הטקס יתקיים בהשתתפות 1200 אורחים וביניהם: נשיאת הכבוד של גרעין צבר- הגברת שרה נתניהו, יו"ר תנועת הצופים- אלי בן יוסף, מנכ"ל צופים-צבר עולמי -גרי ויתקין, מנכ"ל משרד הקליטה - אלכס קושניר, יו"ר הסוכנות היהודית- נתן שרנסקי, רח"ט תומכ"א - תא"ל ערן שני, מזכ"ל הקיבוץ הדתי אמיתי פורת ועוד.

פרויקט גרעין צבר של תנועת הצופים נעשה בשיתוף עם משרד העלייה והקליטה, נפש בנפש, הסוכנות היהודית, התנועה הקיבוצית, ההסתדרות הציונית העולמית ותכנית 'מסע'.

גרי ויתקין, מנכ"ל צופים-צבר עולמי אמר בנושא: " הגעתם של חניכי גרעין צבר של תנועת הצופים לישראל הוא יום חג למדינת ישראל, שתקבל לחיקה עד לסוף שנת 2016 כ-450 צעירים איכותיים שמגיעים לתרום את המיטב שלהם כחיילים בודדים למען הגנה ושמירה על מדינת ישראל ואזרחיה. התפקיד שלנו הוא לעטוף אותם בחיבוק החם לו הם ראויים בעבור ההקרבה הגדולה שהם עושיםלמעננו"