צעירי מרצ יצאו לקמפיין אגרסיבי כנגד ספר האזרחות החדש "להיות אזרחים בישראל" אשר צפוי להיכנס לתוכנית הלימודים של השנה הבאה. בשבוע האחרון העלו צעירי מרצ בעמוד הרשמי שלהם נקודות בעיתיות מהספר אשר הכו גלים ובקרוב מתכננים לצאת גם להסברה ברחוב ובפעילות שטח כנגד הספר

צעירי מרצ יצאו לקמפיין אגרסיבי כנגד ספר האזרחות החדש "להיות אזרחים בישראל"
צעירי מרצ יצאו לקמפיין אגרסיבי כנגד ספר האזרחות החדש "להיות אזרחים בישראל"

צעירי מרצ חשפו השבוע בקמפיין דיגיטלי כי בספר מופיע גרף המתאר את התפלגות הציבור בישראל ובו מוצגים החילונים כ-'חילונים אנטי דתיים' ו-'חילונים שאינם אנטי דתיים' כמו כן חשפו היום כי יהדות ארה"ב מתואר בספר כ-"ארנק פתוח" וכמו כן ציטוט בספר שמתאר את זהותם היהודית של החילונים בישראל כ-"נזילה".

בצעירי מרצ שמו לעצמם מטרה לבלום את עליית הספר לקראת שנת הלימודים ולבטל את הלימוד ממנו עד ה-1 לספטמבר. לשם כך הודפסו מאות פוסטרים ושלטים החושפים נקודות מהספר ויחולקו במספר מוקדים ברחבי הארץ ובנוסף יופק כנס גדול כנגד הספר.

אלעד וולף ובר גיסין, יושבי ראש משותפים של צעירי מרצ מסרו: "זה ספר מסית ומסוכן ששם לעצמו מטרה ברורה והיא רחוקה מאד מחינוך ואזרחות. באמצעות פלפולים ובזהירות דורך בנט בספר הזה על כל הפלורליזם והפסיפס הישראלי תוך זלזול בוטה בחילונים, ערבים, חרדים ומי שאינו נמנה על חבריו של בנט".

עוד הוסיפו השניים: "אנחנו נצא בשבועיים הקרובים לרחובות במטרה לנסות ולדבר עם כמה שיותר אנשים על הספר הזה, זה ספר שלא ראוי שילמדו ממנו, זה ספר שלא ראוי שילדים יחשפו אליו. בנט רוצה לייצר דור שלם ומתוכנת לפי תפיסותיו ושתלך לעזאזל המציאות. אנחנו לא נסכים לזה".