במעמד יו"ר ועד עובדי חברת חשמל במרחב צפון יעקב דבידה, התקיים השבוע בפארק "בלאגן" שבקיבוץ יגור, הטקס המסורתי של חלוקת התיקים לילדי עובדי חברת החשמל בצפון העולים לכיתה א', שכלל גם תכנית אמנותית הגדושה, כאשר המופע המרכזי היה "השטותריקים" של "שי ורועי"

כלים

ממשיכים במסורת. עובדי חברת חשמל צפון וילדיהם, השתתפו גם השנה כמיטב המסורת באירוע חלוקת הילקוטים לילדי העובדים, העולים לכיתה א', שקיים ועד עובדי חברת חשמל במרחב צפון, מספר שנים ברציפות שהאירוע נערך בפארק "בלאגן" שבקיבוץ יגור.

דוכני אוכל גדושים, פופקורן, בר מתוקים ותכנית אומנותית עשירה וסוחפת במיוחד, היו חלק מהאטרקציות באירוע השנתי המסורתי שקיים ועד עובדי חברת החשמל בצפון בראשותו של יעקב דבידה ובארגונה של חברת המזכירות הארצית בועד הצפוני עטרה כהן, בשיתוף עם קבוצת המתנדבים המסורים של עובדי החברה, לילדי העובדים העולים לכיתה א'.

יעקב דבידה ברך את הילדים ואמר, "זה רגע מרגש מאוד שבו אתם מתחילים פרק חדש בחייכם - לימודים בבית הספר. אני מבטיח לכם ולהורים שאנחנו נמשיך לחגוג אתכם גם בבת ובבר המצווה שלכם ועם גיוסכם לצה"ל. אני מאחל לכם שנת לימודים פורייה ומוצלחת".

באירוע החגיגי, הוענק לכל ילד ילקוט וציוד נילווה שישמש את הילדים בשנה החדשה בכיתה א' וריפוד אורתופדי ייחודי לכיסא התלמיד בביה"ס.

עטרה כהן, איחלה לתלמידים הטריים שנת לימודים מוצלחת והודתה "לצוות המתנדבים המסורים יובל רוסמן, שושנה חזן, גיל זולדן, שרון מויש, זיו אפשטיין, אמיר גאון, אילן צפריר, חגית קנדציורק, מירית יעקב והוידה פרחאת, שהשקיעו מזמנם ועזרו לנו בהוצאתו אל הפועל".