צעירי מרצ בחרו הערב לתפקיד שני יושבי ראש משותפים – בר גיסין ואלעד וולף ובכך הפכה צעירי מרצ לגוף המפלגתי הראשון בישראל בו מכהנים יחד שני יושבי ראש, גבר ואישה, תקדים ישראלי הדומה למספר מודלים במפלגות שמאל באירופה.

בר גיסין ואלעד וולף. יכהנו יחד בראש צעירי מרצ
בר גיסין ואלעד וולף. יכהנו יחד בראש צעירי מרצ

וולף וגיסין קיבלו את אמון הצעירים וכמוהם גם אופיר כץ, נטע קריינר, בר שי ואלון קדמון – אשר נבחרו להנהגת צעירי מרצ, כשגם בהרכב ההנהגה נשמר איזון מגדרי.

תומר רזניק, היו"ר היוצא: " שוב, צעירי מרצ הולכים כחלוץ לפני המחנה ובוחרים במודל הנהגה שיוויוני. דווקא בימים אלה של משבר פוליטי דרושה מהפכה דורית בשמאל הישראלי כדי שיצליח לפרוץ את מעגלי התמיכה המסורתיים שלו. אני מאחל לבר ואלעד הצלחה רבה ושמח שהם אלה שימלאו את התפקיד"

וולף וגיסין אמרו לאחר קבלת התוצאות: "זה רגע משמעותי עבור תנועת צעירי מרצ ומפלגת מרצ. צעירי מרצ עשו היום מהלך פוליטי חשוב שהוא לא רק סימבולי בהחלטתם להציב בראשות התנועה שני יושבי ראש, גבר ואישה. ביחד אנחנו חזקים יותר ונחושים יותר ומתכוונים להציב אלטרנטיבה שמאל אמתית שתוביל שיח ולא תגרר אחרי השיח האלים והגזעני של הימין הישראלי. הצעירים הם הדור שיוביל את פניה של המדינה ורק הוא זה שייצר את השינוי הפוליטי הכל כך מתבקש במדינה".