תושב אשדוד אשר נלחם על קשר תקין עם ביתו הקטינה, הגיש אל בית המשפט לענייני משפחה באשדוד תביעה להסדרי ראיה באמצעות באת כוחו, עורכת הדין שירה קופמן.

הישג מרשים נוסף לעורכת הדין שירה קופמן
הישג מרשים נוסף לעורכת הדין שירה קופמן

האם מנגד עשתה כל שביכולתה על מנת למנוע קשר בין האב לביתו. למרות זאת, כבוד השופטת אלפסי קבעה בפסק דין מנומק כי כל אימת שלא יקוימו הסדרי ראיה בעטיה של האם, תשלם האם סך של 5,000 ש"ח בגין כל הפרת הסדרי ראיה. בנוסף, חויבה האם בסך של 40,000 ש"ח בגין הוצאות משפט.

האם ערערה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע על פסק הדין מתוך טענה כי עסקינן בקנס בלתי סביר, אולם בית המשפט המחוזי קבע פה אחד כי הקשר בין האב לביתו יקר מפז ועל כן על האם לפעול על מנת לקדם אותו - היה ולא תעשה כן תשלם סך של 5,000 ש"ח בכל פעם. בנוסף חויבה האם בהוצאות משפט בסך של 20,000 ש"ח.

עורכת הדין שירה קופמן, המייצגת את האב: "קשר של קטין עם הוריו, הוא קשר שיש לקדש אותו מאחר ומדובר בקשר ההופך קטין לבגיר בריא בנפשו. בסמכותם של הורים גרושים לעשות כל שביכולתם על מנת לעודד קשר הורי ובוודאי שלא לפעול במזיד על מנת למנוע קשר שכזה. אני סבורה שבית המשפט לענייני משפחה ובית המשפט המחוזי עשו מלאכתם נאמנה והצילו את נפשה של הילדה".