ד"ר יחזקאלי מומחה ברפואה פנימית ובמנהל רפואי, מסביר את המשמעות בהקמת בית חולים ציבורי: "למעשה, כל קופות החולים כוללות גם את בית החולים הזה להסדרי הבחירה שלהם עבור מבוטחינו.

כלים
ד"ר יואב יחזקאלי - מנהל מחוז דרום במאוחדת
ד"ר יואב יחזקאלי - מנהל מחוז דרום במאוחדת

במאוחדת אנו מתכננים שבית החולים אסותא יהיה פתוח בהסדרי הבחירה עבור מבוטחי מאוחדת אך יחד עם זאת, נאפשר חופש בחירה ללקוחות תושבי העיר גם בבתי חולים אחרים שקיימים כמו קפלן ברחובות, ברזילי באשקלון וכן איכילוב ותל השומר במרכז.

"הערך המוסף למבוטחי מאוחדת יהיה, שהם יבחרו לאיזה בית חולים להגיע, כולל אסותא, זאת לעומת הקופות האחרות, כמו מכבי וכללית, שיהיה להן עניין להפנות לבתי החולים שלהן. כבר היום נמצאת מאוחדת בקשר עם הנהלת בית חולים אסותא אשדוד כדי לסכם על עבודה משותפת לטובת מבוטחי מאוחדת, משמע תהיה נגישות מלאה של המבוטחים שלנו גם לאסותא, גם ברמה המנהלית וגם ברמה המקצועית ואני אתן דוגמא: שיתוף של מערכת מידע שתהיה נגישה לשני הארגונים, לצורך רצף טיפולי בכדי להבטיח שעם שחרורו של לקוח מאוחדת מבית החולים אסותא אשדוד, יועבר מיידית כל המידע לקופה ובכך נבטיח ללקוחותינו רצף טיפולי איכותי ומקצועי בין בי"ח לצוותים הרפואיים שלנו.

שנת 2016 רוויה בהתרחבות ושדרוג המרפאות ברחבי העיר - "המגמה היא להמשיך לפתח את השירותים שלנו ללקוחות מאוחדת באשדוד בקהילה", אומר ד"ר יחזקאלי ומוסיף: "בתוך המרפאות השונות קיימים שירותים מאוד ייחודיים לרבות אשפוז יום, מכון לב עם מרפאת קוצבים, פיזיותרפיה ושיקום יום, בריאות הנפש שקיימת במס' מרפאות ובעיקר במרפאה שפתחנו במרכז כלניות הכוללת מבוגרים, ילדים ואת כל שיטות הטיפול. במרכז רפואי פנורמה לקוחות מאוחדת נהנים ממרכז לבריאות האישה ומשירותי רפואה משלימה כמו כן קיימים שירותים המכוונים גם לקהלים ספציפיים, למשל אוכלוסיית דוברי הצרפתית במרפאת רובע י"ב, מרפאות ברובעים החרדיים המותאמים לאוכלוסייה החרדית ובכלל מאוחדת זו קופה שיודעת להתאים את עצמה לאוכלוסיות מגוונות".