לאחר שלושה סניפים שנפתחו השנה ביישובי הדרום (בשדרות, בערד ובירוחם) יחנך בסוף השבוע סניף רביעי של רשת 'צרכניית העיר' והפעם ביישוב הדרוזי בית ג'אן שבצפון הארץ

כלים
יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי, ממובילי המיזם
יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי, ממובילי המיזם

רשת "צרכניות העיר" היא מיזם עסקי חברתי שהוקם על ידי הסוכנות היהודית וארגון IVN המקדם ומלווה עסקים חברתיים בישראל, בשיתוף עם הפדרציות היהודיות של ניו יורק ווושינגטון ותורמים פרטים, במטרה לצמצם את יוקר המחיה בישראל ולחזק את החוסן הקהילתי בפריפריה הגאו חברתית.

הצרכניות פועלות במודל של עסק חברתי שמציע לצרכן סל מוצרים משפחתי זול באופן משמעותי ושרווחיו מושקעים בקידום מטרות חברתיות ביישובים השונים. הרשת צפויה למנות כ - 40 צרכניות ברחבי הפריפריה החברתית והיא מתבססת על שיתוף פעולה הדוק עם האוכלוסייה המקומית ועם ארגונים חברתיים שונים.

צרכניית העיר בית ג'אן, המשתרעת על פני כ- 250 מטר, הוקמה בשותפות עם עמותת אופקים לעתיד אשר מקדמת מנהיגות צעירה ומחזקת את החוסן הקהילתי במגזר הדרוזי בישראל.

אירוע הפתיחה יתקיים ביום שישי, 03.06, בשעה 09:00, במעמד יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי, ממייסדי ארגון IVN מר איציק דנציגר (יו"ר גליל סופטוור ונשיא קומברס לשעבר(, יו"ר עמותת אופקים אל"מ (מיל.) עו"ד נזיה דבור, נציג קהילת בית ג'אן ראזי יוסף ומכובדים נוספים מהמגזר הדרוזי.