בדיון שנערך בפני דייני בית הדין הרבני אזורי בחיפה, פירטה האם באמצעות ב"כ עו"ד שרין סולן אילו שניצלים על הוריו של בעלה צריכים להכין לילדה כתנאי להגעתה לארוחות ערב שבת בביתם. ובנוסף, טענה כי בעלה העליב אותה כשאמר, "שהילדה צריכה לאכול פיתה ולהסתכל על האנשים שאוכלים אוכל מגוון... או לבוא עם צידנית לבית של הסבא והסבתא..."

עוד שרין סולן.צילום- אולגה סולן
עוד שרין סולן.צילום- אולגה סולן

תביעה יוצאת דופן הוגשה ע"י תושבת הצפון באמצעות ב"כ עו"ד שרין סולן, מומחית לדיני משפחה וירושה, נגד הוריו של בעלה, שבה נטען כי, "לאחרונה סירבה האישה להגיע לארוחת שישי אצל הורי הבעל שהינם שומרי מסורת בטענה כי הילדה הסובלת מרגישות למזון מסוים וסובלת כתוצאה מכך מהקאות ומרגישות לריחות, צריכה לאכול אוכל מיוחד, כאשר הורי הבעל מסרבים להכין עבורה אוכל מיוחד וכי, לא יעלה על הדעת שהאישה תבוא עם צידנית לביתם...".

עו"ד שרין סולן, אמרה עוד בדיון בשמה של האישה, "כי אם היא וילדיה לרבות הילדה הסובלת מרגישות בקיבה, מוזמנים לאירוח נאות, מקובל כי המארחים ובפרט שמדובר בסבא ובסבתא יכינו אוכל מתאים לילדה הסובלת...".

במהלך הדיון, הדיינים ביקשו כי משפחתו של הבעל לרבות הסבא והסבתא, יקדימו את שעת הקידוש בשביל הילדה וכי הסבא והסבתא יכינו לילדיה אוכל מתאים .

בסופו של דבר, בית הדין קיבל בהבנה את טענותיה של ב"כ של האישה, עו"ד שרין סולן וקבע , "שנושא זה בשלב ראשוני יוכרע על ידי יועצת בית הדין ובמידה וזו לא תצליח לפתור נושא המחלוקת, יופנו הצדדים ליועצת זוגית נוספת אשר לה המומחיות בנושאים מסוג זה".