האם אי פעם חשבתם על מנה מפריכה להפליא, משביעה ומגוונת? שניצל תירס, פנינה נסתרת של ממש בעולם הקולינריה, משלבת מרכיבים פשוטים ליצירת מנה מהירה להכנה, ידידותית לארנק ועמוסה ביתרונות תזונתיים. יש בתענוג הזהוב והפריך הזה יותר ממה שנראה לעין - או לחיך. אלפי משקי בית בישראל הבינו את החשיבות בתזונה נכונה ואיכותית בר-קיימא והחליטו להוסיף למטבחם את שניצל התירס האהוב. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות שניצל תירס – בדיוק לשם כך טבעול פה לעשות לכם סדר.

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

 

אפשרות מזינה

בין כל המנות המענגות שתוכלו ליהנות מהן, שניצל תירס מתגלה כאופציה יוצאת דופן, במיוחד למי שמודע לבחירות התזונתיות שלו. שניצל תירס, המופק מתירס, מתנה מהטבע המועשר בחומרים מזינים חיוניים, הוא חלופה בריאה לארוחות הבשריות המסורתיות.

תכולת הסיבים הגבוהה שלו תומכת בעיכול בריא יותר ותורמת לניהול משקל. יתר על כן, שניצל תירס הוא מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים חיוניים, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת לארוחה מזינה מבלי להקריב את הטעם. בין אם אתם מחפשים להגדיל את צריכת הסיבים שלכם או פשוט רוצים לכלול יותר מנות צמחיות ברפרטואר הארוחות שלכם, שניצל תירס מתקתק את כל הקופסאות.

מיותר לציין את חשיבותה של תזונה מאוזנת ומגוונת בשמירה על בריאות טובה, ושניצל תירס מתאים באופן מושלם כבחירה מזינה המקדמת גיוון תזונתי.

מנה מגוונת

אחת מנקודות החוזק העיקריות של שניצל תירס טמונה ברבגוניות שלו. טעמו של התירס עדין ונעים, מה שמאפשר לו להשתלב היטב עם מגוון רחב של מרכיבים. תוספת של עשבי תיבול טריים כמו בזיליקום ואורגנו יכולה להוסיף פרץ של טעם, בעוד שזילוף תבלינים - חשבו על זעתר מזרח תיכוני או פפריקה מעושנת - יכול לתת לו בעיטה פיקנטית.

המנה המגוונת הזו מתאימה גם לשפע של הצעות הגשה. אפשר לשלב צלחת של שניצל תירס עם סלט פריך או עם ירקות צלויים עם שמן זית וחומץ בלסמי לארוחה בריאה. למגע ים תיכוני, תוכלו להגיש אותו תחוב בתוך פיתות חמות עם קצת רוטב טחינה.

יתר על כן, הגמישות של שניצל תירס מאפשרת לו לשמש כבסיס במטבחים תרבותיים שונים - עדות לגמישותו וליכולת ההסתגלות שלו.

קל לבישול

שניצל תירס  הוא לא רק מזין וניתן להתאמה, אלא גם קל להפליא להכנה. ללא קשר ליכולת הקולינרית שלכם, הכנת שניצל תירס טעים היא משימה אפשרית, המתאימה הן לבשלנים ביתיים חובבים והן לשפים מנוסים כאחד. תוך 15-20 דקות תוכלו ליהנות משניצל תירס איכותי וטעים.

לא צריך להכין, מוכן עבורנו

אם אנחנו נסתכל על השניצל המסורתי אנחנו נגלה כי הוא דורש מאיתנו לא מעט מאמץ, רכישה של חזה עוף, פירורי לחם, רטבים לבלילה ועוד. פרוצדורה זו הופכת לא פעם את מלאכת הכנת השניצל למלאכה של ממש. כאשר אנחנו מדברים על שניצל תירס איננו צריכים להכין אותו "מאפס" מאחר וטבעול מכינה עבורנו שניצל תירס מוכן, כל מה שעלינו לעשות הוא לחמם אותו בהתאמה בטוסטר אובן, תנור ו/או במיקרוגל.

הסדרה הקלאסית של טבעול מספקת שניצל תירס איכותי וטעים בעל ויטמינים, מינרליים, חלבונים וסיבים תזונתיים אשר מצליחים להשלים כל ארוחה.

מתאים למשפחות מרובות ילדים

שניצל תירס מהווה את אחת הבחירות הטבעיות עבור משפחות מרובות ילדים. משפחות מרובות ילדים רבות תוהות איך יוכלו מצד אחד להעניק לילדיהם את הטוב ביותר מבחינה קולינרית אך מן הצד השני לשמור על הארנק. שניצל תירס נחשב לפתרון איכותי עבור משפחות מרובות ילדים. מצד אחד יוכלו הילדים ושאר בני הבית ליהנות מארוחה מזינה וטעימה בעלת סיבים תזונתיים רבים אך מן הצד השני אין צורך בלהיפרד מאלפי שקלים לשם הכנתם. אין מן הנמנע כי הסדרה הקלאסית של טבעול הפכה כבר מזמן לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של משפחות מרובות ילדים בישראל.

לא רק טעים, גם משתלם

אין ספק כי אחרי ביס אחד בפריכות של השניצל תירס אתם לא תוכלו להפסיק. אך מעבר לכך שמדובר בשניצל טעים אנחנו למדים כי השניצל פשוט משתלם. כיום הסדרה הקלאסית של טבעול נותנת לכם את האפשרות להזין משפחה שלמה באמצעות שקית מלאה בשניצל תירס במחירים משתלמים במיוחד. כך שלא תיהנו רק משניצל טעים במיוחד אלא גם משניצל משתלם לכיס.

הבחירה הטבעית

בעידן שבו בריאות, פרקטיות ותקציב הם שיקולים חשובים בהחלטה מה אנחנו אוכלים, שניצל תירס מסתמן כמתחרה מוביל. מאמר זה חשף את הסיבות הרבות לכך ששניצל תירס ראוי למקום של כבוד.

התעמקנו ביתרונות התזונתיים העשירים בסיבים, ויטמינים ומינרלים, המסייעים לעיכול ולניהול משקל. בהתבסס על כך, הרבגוניות שלו להיות מותאם לטעם אישי ולמטבחים תרבותיים, יחד עם קלות הבישול, מדגישה את הנוחות שלו. לבסוף, התערובת האטרקטיבית של טעם, מרקם ומחיר נוח הופכים אותו לבחירה הטבעית של הבתים בישראל.

עולם חדש של קולינריה – טבעול

כפי שכבר הצלחתם להבין שניצל תירס הינו שניצל ייחודי ורב גוני הטומן בחובו לא מעט יתרונות. כיום טבעול הינה אחת מן יצרניות שניצל התירס המובילות בישראל ופועלת ללא לאות על מנת לספק לקהל לקוחותיה את הטוב ביותר. טבעול היא עולם של קולינריה צמחונית אשר הוקמה לראשונה בשנת 1985. בטבעול פועלים לתת מגוון רחב של פתרונות טעימים ומזינים, המבוססים על ירקות וקטניות, עשירים בחלבון ומכילים רכיבים איכותיים.

שניצל תירס מן הסדרה הקלאסית של טבעול הפך כבר מזמן לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של משקי הבית בישראל, מאחר ומדובר במנה משתלמת לכיס מצד אחד אך מלאה בסיבים תזונתיים, עשירה בחלבון, מאפשרת גיוון קולינרי ואיך לא – גם משביעה.

אנחנו שמים דגש רב על הרכיבים ומשתמשים בשפע של ירקות, קטניות ודגנים במוצרים שלנו. מוצרינו מהווים תחליף למנה בשרית ומכילים כמויות רבות של חלבון וברזל. כמו כן, כל המוצרים שלנו אינם מכילים חומרים משמרים כלל, עומדים בחוק סימון המזון ומזינים את הגוף שלכם באהבה רבה.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון,

בוחרים נכון – בוחרים טבעול.