בת זוגו של המנוח, אשר היה נתון בהליכי גירושין כאשר נפטר, הגישה לאחרונה תביעה נגד חברת 'כלל-ביטוח' – בדרישה להכיר בה כמוטבת בפוליסת ביטוח החיים של המנוח. האישה החוקית של המנוח, המיוצגת ע"י עו"ד עינבר לב, הצטרפה אף היא לתביעה, אך לצדה של חברת 'כלל', בטענה כי היא המוטבת בפוליסה – וכי צרתה זייפה את חתימת בעלה על מסמכי הביטוח, כפי שעשתה זאת, לטענתה – גם על הצוואה אותה הגישה לרשם הצוואות.

עו"ד עינבר לבהתביעה מול 'כלל ביטוח' מתנהלת בימים אלה בביהמ"ש השלום בתל אביב, ובקשתה של האישה החוקית לפסול את הצוואה שלטענתה זויפה - מתנהלת בביהמ"ש למשפחה בתל אביב.

לחיזוק דבריה, העבירה האישה החוקית חוות דעת של גרפולוגית משפטית, אשר קובעת כי החתימה של המנוח על המסמכים שהוגשו לביטוח, ועל הצוואה – זויפה, וקיימת סבירות גבוהה כי נכתבה בכתב ידה של המאהבת.

לדברי עו"ד עינבר לב, גם מועד הגשת הבקשה לכלל ביטוח להעביר את ההטבה למאהבת נעשה בתאריך בעייתי – ערב אשפוזו האחרון ממנו לא יצא המנוח בחיים – עת היה תחת השפעה כבדה של משככי כאבים.

גבר נשוי שלקה בסרטן, נפטר ממנו בעודו מתגורר עם המאהבת שלו, בעוד הוא נתון להליך גירושין מאשתו. אשתו החוקית מנהלת בימים אלה שני הליכים שונים בבתי המשפט נגד המאהבת שלו, באמצעות עו"ד עינבר לב. האחד נוגע להליך התנגדות לצוואת המנוח, ההתנגדות הוגשה לבית המשפט לענייני משפחה, והשני - הליך הנדון בבית משפט השלום בתל אביב, שבו הצטרפה האישה כצד בתביעה לצד חברת הביטוח "כלל", שביטחה את המנוח בביטוח חיים.

לדברי עו"ד עינבר לב, המאבקים המשפטיים החלו לאחר שהתגלה לאישה החוקית, כי בעלה מוריש בצוואתו למאהבת שלו שני שליש מרכושו, ולילדיהם המשותפים את השליש הנותר, בעוד שהאישה נותרה ללא ירושה כלל. בנוסף, גילתה האישה כי המאהבת תובעת מחברת הביטוח כי תעביר לה את הכספים שמגיעים לה – וזאת לאחר שהפניות שאותן שלח כביכול המנוח לחברת הביטוח, לשינוי שם המוטב, לא נרשמו בחברה.

בתביעה נגד ביטוח כלל, טענה עו"ד עינבר לב, כי מרשתה רשומה כמוטבת בפוליסת בעלה המנוח עוד משנת 2000, וכי לא יתכן כי המנוח הגיש בקשה לשינוי השם בדיוק ביום שבו נכנס לאשפוז אחרון - כפי שעולה מתאריך הבקשה לשינוי – אשפוז שלאחריו אף נפטר.

לתביעה צורפה חוות דעת של גרפולוגית משפטית מוכרת, אשר קבעה כי החתימה של המנוח הן על הצוואה והן על הבקשות לשינוי שם המוטב שהוגשו כביכול לחברת הביטוח הינן מזויפות, ונחתמו בסבירות גבוהה על ידי המאהבת.