ראש השב״כ לשעבר וחבר ועחו״ב, ח״כ יעקב פרי (יש עתיד), בשבתרבות ברעננה: "התוקפנות והשיח הנוכחי סודקים את החוסן של צה״ל ופוגעת בביטחון הלאומי שלנו. היא יכולה להביא את החברה הישראלית להתרסקות ולהתפרקות״. "מר בטחון צריך להבין כי הוא נכשל. הממשלה היא ממשלת סיסמאות אך איננה ממשלת מעשים".

ח״כ יעקב פרי (יש עתיד),  היום (ש׳) באירוע שבתרבות ברעננה בהנחייתה של ליאת רגב
ח״כ יעקב פרי (יש עתיד), היום (ש׳) באירוע שבתרבות ברעננה בהנחייתה של ליאת רגב

ראש השב״כ לשעבר וחבר ועחו״ב, ח״כ יעקב פרי (יש עתיד), התייחס היום (ש׳) באירוע שבתרבות ברעננה בהנחייתה של ליאת רגב להקצנה בשיח הציבורי וההתקפות על הרמטכ״ל ואמר: ״השיח הציבורי בקרבנו הולך ומקצין. אנחנו נתקלים כמעט יום ביומו בהתקפות חסרות רסן "על קברינטי הצבא". התוקפנות הזו יכולה להביא את החברה הישראלית להתרסקות ולהתפרקות״.

עוד אמר בנושא: ״אני מגנה בכל תוקף את ההתקפות על הרמטכ״ל. מדובר בקברניט, מנהיג מקצועי ומסור. אותה התלהמות חוצה גבולות וצריכה להדליק אצל כולנו נורה אדומה״.

לדברי ח״כ פרי- התוקפנות סודקת את החוסן של צה״ל ופוגעת בבטחון הלאומי שלנו. ״על ראש הממשלה להתעורר ולגנות אמירות קשות אלו״.

״ההנהגה הפוליטית בישראל היום לא מונעת את תהליך ההסתה והקיצוניות, היא יוצרת ומאיצה אותו. במקום להנהיג ולהביא לתחושת בטחון בקרב אזרחיה, חברי הקואליציה נגררים אחרי הקיצוניים בחברה ומלבים את האש עוד ועוד״.

ח״כ פרי התייחס גם לפרשיית החייל והמחבל בחברון ואמר כי הוא: ״סמוך ובטוח כי צה״ל, קברניטיו ומערכת המשפט עושים וימשיכו לעשות את עבודתם נאמנה על מנת להגיע לחקר האמת״. והוסיף: ״יש לתת לצבא לעשות את עבודתו ולא לתרום לשיח הקיצוני ולבצע משפט שדה״.

בעניין כישלון רה"מ בנימין נתניהו בקידום המו״מ המדיני הוסיף פרי: ״מר בטחון צריך להבין כי הוא נכשל. הממשלה היא ממשלת סיסמאות, אך איננה ממשלת מעשים. על הממשלה להבין שזהו אינטרס ציבורי, ראשון במעלה, להתחיל בתהליך הידברות ואופק מדיני כך שיעניקו לנו לגיטימציה בינלאומית ויהיו למעיין חומת מגן בפני יוזמות החרם ופעולות הדה לגיטימציה שישראל סובלת מהם בעולם״

בשאלה בנושא החינוך המוסיקלי, אותו מקדם ח"כ פרי במסגרת עבודתו בכנסת, השיב כי "החינוך המוסיקלי במדינת ישראל קורס. 39 קונסרבטוריונים הקיימים כיום במדינת ישראל נמצאים על סף קריסה כלכלית. החינוך המוסיקלי הוא חשוב ועל מדינת ישראל לאפשר לכל הילדים הרוצים בכך לפתח את כישרונם. פניתי לשר בנט ואני מצפה כי נושא תקצוב הקונסרבטוריונים, שלא עלה כלל זה 10 שנים, ייפתר במהרה".