הקיץ מתקרב בצעדי ענק וכבר בימים אלה ניתן לחוש בהשפעת קרני השמש ההרסניות אפילו בשעות הבוקר המוקדמות. סדרת תכשירי ההגנה - "פרנדלי סאן" של יצרנית התמרוקים שיק, שהושקה לפני כשנתיים, מתרחבת ועתה מצטרף לסדרה מוצר חדש: תחליב להגנה רחבת טווח מהשמש בתרסיס SPF 30.

כלים
תחליב להגנה רחבת טווח מהשמש בתרסיסSPF 30.
תחליב להגנה רחבת טווח מהשמש בתרסיסSPF 30.

כמו כל מוצרי הסדרה גם התחליב בתרסיס מספק "הגנה משולשת". למעט היותו תכשיר ייעודי להגנה (אידיאלי לבעלי עור בהיר מאד), המגן מקרני UVB פי 30 מההגנה הטבעית של העור וחוסם מעל 90% מקרינת UVA (תקן אוסטרלי) הוא פועל גם לצמצום נזקי העור והזדקנותו.

בתחליב שולבו ליפוזומים של חומצה אמינית (Prophyra Umbilicalis Extract) לצד ריכוזיות גבוהה של בטא קרוטן וויטמין A ש"נקצר" משדות הגידול של אצת הדונליאלה (אצה ירוקית המסוגלת להתקיים בתנאים קיצוניים של חום ומליחות) הפולטת כידוע כמויות גדולות של בטא-קרוטן טבעי (כמות הבטא קרוטן יכולה להגיע ל-10% ממשקלה היבש של האצה(. רכיב זה נחשב לבעל סגולות ייחודיות במזעור הקרינה על העור וכן כנוגד חמצון חזק במיוחד. מחקרים שונים הוכיחו את יעילות החומר המופק מהדונליאלה כמקור לרטינואיד, שהנגזרת שלו משמשת כטיפול אנטי אייג'ינג רב עוצמה, וככזה הוא מסייע משמעותית לשיפור מיצוק העור ובמניעת הופעת קמטוטים, קמטים וכתמי שמש. התוצאה הסופית: הגנה מקסימלית מקרני השמש המזיקות ושיפור ניכר במיצוק וברכות העור.

בחברת שיק בחרו להרחיב את הסדרה ולהשיק תחליב המוצע בתרסיס משום שמבדיקות שערכו עלה כי אנשים רבים אינם מורחים כמות מספקת מתכשיר ההגנה המוצע בתרסיס, וזאת בעיקר משום שחלק מהתכשירים המוצעים בתרסיס שקופים הם, בניסיונם למנוע את "השכבה הלבנ"ה הנותרת בבירור מעל גבי העור. כך למעשה אין אפשרות ממשית להבטיח משיחה אחידה ומספקת של החומר על גבי העור וקשה אפילו עוד יותר לדעת אילו מבין שטחי העור שהותז עליהם החומר כוסו בהגנת התכשיר. התחליב בתרסיס מבית שיק אינו שקוף ולכן הוא מאפשר לראות את החומר ההגנה המותז ומסייע לוודא כי גם התזה קלילה ממנו מבטיחה הגנה מלאה.

התחליב ניחן בפורמולה ייחודית בטכנולוגיית PUEX המעניקה "הגנה משולשת" המשלבת לצד הגנה מקרני השמש גם פעילות אנטי-איג'ינג שתכליתה לסייע מפני הזדקנות מוקדמת ומואצת של העור בעיקר בשל חשיפה לשמש. התכשיר מבטיח הגנה מקסימאלית מקרני השמש המזיקות ושיפור ניכר במיצוק וברכות העור.

• הגנה מקרניUVB המשזפות וגורמות לכוויות מדרגות שונות ועלולות לגרום לסרטן העור. התחליב נבדקו לפי התקינה האירופאית המחמירה ביותר בעולם.

• הגנה מקרני UVA – אשר אינן משזפות, אך גורמות לנזקים ארוכי טווח ועלולות לגרום לסרטן העור. המוצר חוסם את קרני ה- UVA למעלה מ- 90% ועומד גם בתקן האוסטרלי.

• הגנה מפני הזדקנות מוקדמת ומואצת של העור.

• התחליב עמיד במים.

• התחליב היפו אלרגני ונבדק דרמטולוגית

מחיר: 55 שקלים, ברשתות הפארם, בתי המרקחת והפרפומריות ברחבי הארץ.