אם יש לכם מרפסת בבית ואתם ממש מעוניינים ליהנות מהנוף המרהיב אך לא מצליחים בשל מזג האוויר, אתם לא לבד. ישראל שלנו הקטנה מאופיינת במזג אוויר חם ולח במיוחד בימי הקיץ, וקפוא במיוחד בימי החורף.

קרדיט תמונה צל וילון
קרדיט תמונה צל וילון

מה שלא ממש תמיד מאפשר לנו ליהנות מהמרפסת בכל ימות השנה. הפתרון האידיאלי הוא וילון זכוכית למרפסת שמשמיש את המרפסת לכל עונה, ומאפשר לנו מגוון של יתרונות, ומיד תגלו מהיכן מתחילים תהליך של התקנת המוצר שכולם מבקשים אותו.

וילון זכוכית למרפסת – היתרון הגדול ביותר של הבית

בעוד בעבר בחירת מרפסת שמש הייתה תלוית כיווני רוח ושעות קרני השמש, כיום זה כבר לא פרמטר. כיום תוכלו לגרום למרפסת השמש בבית או במשרד להיות שמישה בכל עונה בשנה, ובכל שעות היממה. הפתרון המושלם, החדשני והטוב ביותר הוא וילון זכוכית למרפסת שלא מעט בעלי דירות ובעלי עסק להן מרפסת שמש גילו. הזכוכיות מאפשרות שהות נעימה במרפסת ללא קור קיצוני או חום קיצוני ולחות, והנאה מהנוף למרות שינויי מזג האוויר. נתחיל מהמראה, המראה של וילון זכוכי למרפסת הוא מראה פסטורלי, נקי, המאפשר גם עיצובים שונים ומגוונים או מראה חלק לבחירתנו. וילון זכוכית מגיע על מסילה המאפשרת הזזה קלה ללא מאמץ ומעניק אווירה נעימה. כאשר פותחים אותו בוחרים במרפסת פתוחה לרווחה, כאשר סוגרים, למעשה מבודדים לא רק אבק, חרקים, ובידוד מזג האוויר אלא גם רעשים ומבצעים הצללה נעימה למרפסת שהפכה ברגע אחד, לחדר נעים. בתוך שניה אחת וללא שום מאמץ אתם מקבלים מראה יוקרתי ואלגנטי לבית, שאין בו תחזוקה מאסיבית מדי וקל לנקות אותו לתחזק אותו. זהו פתרון יעיל, נוח, אפקטיבי והעלות שלו בהחלט מצדיקה את נוכחותו בבית.

כמה עולה וילון זכוכית למרפסת?

העלויות עבור וילון זכוכית למרפסות יכולות להתחיל ב1,500 ₪ למ"ר והלאה. חשוב לדעת שהמחיר הזה הוא לא מדויק, והוא עלול להשתנות בשלי שינויי פרמטרים טכניים. התשובה הטובה ביותר לשאלה זו היא כמובן קבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לתנאים, למקום, ולצרכים שלכם.

לא מתפשרים על איכות ומקצועיות

התאמה של המוצר באופן אישי, ייעוץ מקצועי והתקנת המוצר חייבים להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומהטובים ביותר בתחום זה. חברת 'צל וילון' היא מהחברות המובילות בתחום בישראל ומייבאת את המוצרים מהחברות הטובות בעולם תוך עמידה בתקנים מחמירים. מוצרי החברה מותקנים במקצועיות, באחריות, ולצד שירות אדיב, מכיל וסבלני. אנו מזמינים אתכם ליהנות ממוצרים איכותיים ומשירות ללא דופי תוך קבלת הביטחון המלא ושביעות הרצון מהעבודה. כי איכות החיים שלכם חשובה לנו.