הרגע בו אתם משפצים, מחדשים ומרעננים את הבית הוא אחד הרגעים המרגשים ביותר. תחושה של משהו חדש באוויר, ותקופה נפלאה בפתח. אחד מהאלמנטים היותר מבוקשים הם ציפוי מיקרוטופינג. מה תפקידו, איך הוא יכול לסייע לכם ומהם היתרונות המשמעותיים בו? מיד תגלו את הכל.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

איך אפשר לעצב עם מיקרוטופינג?

ציפוי בשיטת מיקרוטופינג היא שיטה המאפשרת לכם לחדש משטח קיים על בסיס של חומרי גלם שונים כמו קרמיקה, עץ או בטון וזאת מבלי להסיר ציפויים קיימים. זו שיטת עיצוב מאד עמידה לשינוי מזג האוויר, מהירה בהתקנתה ובעלת תחזוקה קלה ופשוטה.

זוהי שיטה אידיאלית למי שלא מעוניין בסימנים חשופים על הקיר החיצוני או הפנימי של הבית וזאת בשל העובדה שהציפוי יוצר משטח חלק ורציף, בעיצובים מרהיבים.

הציפוי מתאים לעיצוב של משטח אופקי או אנכי, למדרגות, למקלחות, לחדרי אמבטיה ואף לקירות גבס וכך תוכלו לעצב את הבית כמו שתמיד רציתם.

אחד מהעיצובים היותר מבוקשים הם עיצוב מיקרוטופינג במטבח. מטבח הוא לב הבית, חשוב לעבוד בו על משטח היגייני סטרילי ועמיד מספיק בחוזקות משמעותיות אם כך זה רק טבעי שתרצו עיצוב איכותי וברמה גבוהה במטבח שלכם.

משטח בטון הוא משטח המיוצר בעבודת יד, ומאד מתאים למטבח. קל לעצב באמצעותו משטח עבודה למטבח גדול או למטבח קטן ואף ליצור צבעים שונים ומגוונים, שיטות גימור שונות וגדלים וצורות במבחר רב.

אם בחרתם לשפץ ריצוף בטון באמצעות מיקרוטופינג, הבחירה שלכם מאד חכמה. ריצוף בטון עם מיקרוטופינג הוא ריצוף איכותי בעל צבעים מגוונים הנעשה באמצעות מכונות ייחודיות המחדירות את החומר החדש במקצועיות ובמהירות.

מהו טווח המחירים עבור השיפוץ באמצעות שיטת המיקרוטופינג?

ציפוי זה הוא המוצר המושלם שיכול להחליף בטון או כל חומר גלם אחר. עלות המוצר יכולה להתחיל ב200 ₪ למטר ולהגיע גם ל400 ₪ למטר.

כאשר אתם עובדים עם אנשי המקצוע הטובים ביותר חשוב לדעת שהצעת המחיר המתקבלת היא מהטובות בשוק. אך חשוב לוודא ולבצע סקר שוק נרחב על מנת להכיר את החברה שאתם שוכרים למשימה זו.

חברה מקצועית, איכותית ובעלת ניסיון וותק תדע להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לצד מקצועיות ברמה גבוהה, ושירות אדיב סלחני ומכיל.

מיקרוטופינג הוא עולם של יתרונות

לפני הכל, היתרון המרכזי של מיקרוטופינג הוא העובדה שהוא פשוט מתייבש מהר מאד ובכך מאפשר שיפוץ בתים עם מינימום שיבוש חיי היומיום. מעבר לכך, יש עוד מספר יתרונות מרכזיים:

  • אינו מצריך דחיסה והפעלת מכונות כבדות
  • אפשר להשתמש בו בפנים, בחוץ, בחדרי אמבטיה ובמטבחים
  • חומר יציב, חזק ועמית
  • חומר חלק שלא מתכווץ עם החלתו ולכן לא מופיעים בו סדקים

בחירה בחומר איכותי, ובחירה באנשי מקצוע ברמה גבוהה מביאה לאיכות חיים אחרת. כי כאשר מדובר בכם ובאיכות החיים שלכם אסור להתפשר.

פורסם על ידי איתי ורצ'יק