אם תסתכלו על הבית שלכם עכשיו ותנסו להיזכר כיצד הוא נראה בזמן שרק נכנסתם אליו, ודאי תוכלו להצביע על לא מעט שינויים. בסופו של דבר, כל אחד רוצה להפוך את הבית שלו ליפה, נוח ומרשים יותר. אפשר לעשות זאת באמצעות רכישה של רהיטים שונים, שיפוץ ועוד מספר רעיונות עיצוביים. עם שיש איכותי ויוקרתי, המשפר משמעותית את מראה המטבח, אפשר להפוך את הבית להרבה יותר מרשים. שיש איכותי כזה תוכלו למצוא אצל שיש איציק

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

השיש הוא מרכיב משמעותי במטבח

ממה המטבח שלכם מורכב? כמעט בכל מטבח יש שולחן, כסאות, ארון, מקרר, תנור, כיור ועוד מספר פרטים שונים שכולם מכירים. ללא ספק, מעל כל אלו, הפריט המרשים ביותר במטבח הוא השיש. שיש הוא השם המקובל לאבנים שונות, שעוברות תהליך מיוחד שבסופו הן נעשות לחלקות יותר ולכאלו שניתן לעבד בצורה פשוטה יותר. שיש למטבח הוא האלמנט הבולט ביותר ומרכיב משמעותי במטבחים השונים בבתים בישראל. לעומת שאר המרכיבים שציינו עד כה שנמצאים במטבח, שיש למטבח הרבה יותר מרשים ובולט. כל אדם שיכנס למטבח יבחין ככל הנראה בשיש ובמראה שלו, הרבה לפני שהוא ישים לב לנראות של המקרר או של השולחן. מקרר הוא מוצר טכנולוגי בעוד ששולחן הוא רהיט שימושי, כך שהציפייה מהם היא מלכתחילה לא להיות מרשימים כמו השיש.

שימושים שונים בשיש

באמצעות התכונות השונות שלו, ישנם כמה שימושים שניתן לעשות עם שיש למטבח. כמעט תמיד יוצב השיש במטבח במקום בו נמצאים הכיור, הכיריים ועוד פריטים נוספים שאיתם ניתן לבצע פעולות במטבח, כמו הכנה של מזון או שטיפה של ירקות וכלים. השיש היא אבן חלקה שפשוט מאוד לנקות. זאת הסיבה העיקרית מדוע החומר הזה נבחר להיות דווקא במקום הזה במטבחים השונים. את השיש ניתן לנגב עם סמרטוט לח, כך שאם נשפכים עליו חומרים שונים שמשמים אתכם במהלך הבישול, או אם השיש נרטב, הניקיון שלו הרבה יותר פשוט מאשר ניקיון של משטחים אחרים. משטחי שיש מסוימים מתאפיינים גם בעמידות לחום, דבר שיכול להיות משמעותי בסביבה חמה, כמו בסביבת הכיריים או ליד תנור שנשאר פתוח מסיבות כאלו ואחרות. עמידות לחום תהפוך את השיש שלכם לכזה שתוכלו להנות ממנו לטווח זמן ארוך.

סוגי שיש רבים

תחום השיש הוא הרבה יותר רחב ממה שמקובל לחשוב. ישנם סוגים רבים של משטחי שיש שונים ומגוונים. לכל סוג יש את התכונות שמאפיינות אותו. באמצעות תכונות אלו, ניתן להבין מה היתרונות של כל משטח ואיזה משטח הוא המתאים ביותר עבור אנשים מסוימים או עבור מטבח מסוים. שיש דקטון למשל הוא שיש שעשוי מגרניט פורצלן. הוא עמיד מאוד בפני חום, שכן את השיש הזה מייצרים במעלות גבוהות במיוחד. בנוסף לכך, שיש דקטון עמיד בפני שריטות . שיש אבן קיסר לעומת זאת, עשוי מקוורץ או מפורצלן, ונחשב לפופולארי במיוחד בבתים בישראל.

מעבר לנדרש

שיש במטבח יכול להיות הרבה יותר מסתם דבר שפשוט צריך למטבח. השיש הוא כאמור הדבר הבולט ביותר במטבח, כך ששינוי השיש באמצעות החלפה שלו, או רכישה מלכתחילה של שיש איכותי למטבח, יכולים ליצור מראה מרהיב במטבח שלכם. בניגוד לריהוט מסוים שניתן למצוא במטבח, כמו מקררים, שולחנות וכיסאות, ובניגוד לכלי מטבח כמו מחבטות וסירים, שאמורים בעיקר למלא תפקיד שימושי, לשיש מתווסף גם הממד העיצובי, שמשמעותי לא פחות מהפן השימושי.

התאמה לעיצוב המטבח

אם אתם מחפשים שיש חדש למטבח שלכם, שיש מעוצב למטבח יכול להתאים בדיוק בשבילכם ובשביל המטבח שלכם. מתוך ההבנה שלאנשים שונים יש רצונות שונים, ושמטבחים נראים שונה אחד מהשני, נוצרו דגמים רבים של סוגי השיש השונים. המגוון הזה מאפשר ללקוח לבצע את הבחירה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורו. אם מצאתם כמה סוגים יפים ומרשימים של שיש למטבח שלכם, תוכלו לבחור את הסוג שיש לו את ההתאמה המוצלחת ביותר לבית שלכם.

שיש באיכות הכי גבוהה שיש

כאשר מדברים על אבן איכותית, שעשויה גם להיות מעט יקרה כמו שיש, מדברים על רכישה משמעותית למטבח. לכן, כשרוכשים שיש לצורך המטבח, חשוב לרכוש ממקום שיציע לכם שיש באיכות הכי גבוהה שיש, כמו שיש איציק .