ברגע שאתם נכנסים למטבח, מה הדבר הכי מרשים שיש בו? התשובה היא ככל הנראה משטח השיש שנמצא במטבח. משטחי שיש הם לא בשורה חדשה במטבחים, אך לא רבים יודעים עד כמה משטחי שיש איכותיים חשובים ומשפיעים על עיצוב המטבח. לחברת שיש רבינסקי, המייבאת משטחי שיש איכותיים במיוחד מספרד ואיטליה, יש קבלות רבות בתחום עבודתה. בשיש רבינסקי יוכלו לספק לכם את משטחי השיש שיעניקו טאץ' יוקרתי למטבח שלכם

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

שימושי ועיצובי

משטחי שיש למטבח הם לא דבר חדש. אם תסתכלו במטבח שלכם, של מישהו מהמשפחה שלכם או אצל חברים, אתם תמצאו ככל הנראה משטח שיש, בגודל כזה או אחר, שנמצא בתוך המטבח שלהם. משטחי שיש למטבח הוא גם שימושי במטבח וגם בעל משמעות עיצובית. השימוש שנעשה בשיש במטבח הוא מגוון. שיש משמש כמשטח שיכול להכיל רטיבות ולכלוכים שונים כתוצאה מפעולות שונות במטבח, כמו בישול או שטיפה, עקב היכולת לנקות אותו בקלות. בנוסף, שיש יכול לשמש גם כמעיין שולחן, במשטחים של איים או דלפקים שממוקמים במטבח. כאן נכנס הפן העיצובי של השיש. הסיבה בגינה אנשים משתמשים במטבח בשיש גם כמשטח של אי או דלפק, היא מכיוון שלשיש יש מראה יוקרתי ומרשים במיוחד. הדבר משפיע באופן משמעותי על הנראות של המטבח. כשהשיש במטבח נראה טוב, כל המטבח נראה טוב.

סוגים שונים של שיש

כמו בתחומים רבים, גם דבר שנראה לנו מאוד טריוויאלי ופשוט, כמו שיש למטבח, יכול לבוא לידי ביטוי בצורות שונות ובדגמים שונים. קיימים הרבה סוגי משטחים העונים להגדרה של שיש. משטחי פורצלן למטבח נחשבים למשל למשטחי שיש עם איכויות רבות. המראה שלהם מרשים במיוחד ומאפשר השפעה גדולה על הנראות של המטבח.יתרונות נוספים באים לידי ביטוי במשטחים של שיש גרניט פורצלן למטבח איכותי בפן השימושי. למשל, אם הכנתם מזון בסיר רותח ואין לכם מקום לשים אותו, אתם יכולים להניח את הסיר על המשטח החשוף. המשטח עצמו עובר עיבוד בטמפרטורות גבוהות במהלך תהליך ההכנה שלו, כך שסיר עם קרקעית לוהטת היא לא יותר מדי עבורו. כמו כן, משטח זה הוא משטח חלק, בלי חורים זעירים, כך שניתן לנקות אותו גם עם חומרים כימיים ואין ממה לחשוש מהצטברות של כתמים על גביו.

אימפקט משמעותי במטבח

אם אתם מעוניינים בשיפוץ של המטבח שלכם, החלפה של שיש במטבח יכולה לעשות אימפקט משמעותי מאוד מבחינת הנראות העיצובית שלו. שיש בולט מאוד במטבח באופן כללי, אך גם אם השיש שיש לכם במטבח לא בולט באופן מיוחד, הוא עדיין הפרט המרשים ביותר ככל הנראה.מיקרוגל או תנור לא מעוצבים מלכתחילה על מנת להשפיע על נראות המטבח, אבל עם השיש הדבר שונה. השיש עצמו מיוצר מאבן שיש לה תכונות חזותיות איכותיות, כך שמבחינה עיצובית כדאי מאוד להשתמש בתכונות הללו. מציאת משטח פורצלן למטבח יכולה לעשות את ההבדל.

בחירה נכונה של שיש

אם אתם מקימים מטבח מאפס, או אם אתם מתכננים שיפוץ, אתם בוודאי תצטרכו למצוא שיש שיהדר את המטבח שלכם ויאפשר לכם שימוש בו. חשוב לעבוד עם פרמטרים שונים ולראות שאתם מבצעים בחירה נכונה של השיש. שקלול של עלויות, יתרונות שאתם רוצים לקבל מהשיש, שימוש, העיצוב המתכונן של המטבח וכן חשיבות איכות החומרים – כל אלו יאפשרו לכם להבין מהו השיש הכי מתאים למטבח שלכם, וכך לקבל החלטה מושכלת.

בחירת חברה נכונה

את הרכישה של השיש כדאי לעשות מחברה עם סטנדרט גבוה וקבלות. שיש הוא לא עוד מוצר למטבח. אתם לא רוכשים סט של מזלגות או מחבת גדולה במיוחד, אתם רוכשים אבן מיוחדת, לרוב במחיר גבוה, עם השלכות משמעותיות לנראות של המטבח, ככל הנראה לפחות בטווח השנים הקרוב. לכן, כאשר אתם מבינים מהו סוג השיש הנכון ביותר עבורכם, מוטב שתמצאו את החברה הנכונה לביצוע הקנייה ממנה – חברה אמינה עם אנשי מקצוע מיומנים.

האיכות מדברת

ככל שהשיש איכותי יותר, כך תוכלו להנות ממנו יותר. שיש הוא מוצר שהפרמטר החשוב ביותר שלו הוא האיכות, מבחינת הנראות ומבחינת השימוש. שיש רבינסקי עובדים כבר שנים עם מגוון רב של לקוחות ומספקים להם משטחי שיש איכותיים ומגוונים.