הדפסה היא תהליך שאין כמעט אחד שלא מכיר וצריך כיום. אם מעוניינים בהדפסה מאסיבית, הדפסה ממותגת או הדפסה לצרכים של מקומות עבודה משרדיים גדולים במיוחד - המדפסות הממוצעות לא יכולות לעמוד בקצב ולייצר מוצרים מודפסים איכותיים. במקרים הללו, בית דפוס דיגיטלי, כמו שיא קופי, יכול לייצר עבורכם מוצרי דפוס איכותיים במיוחד, באמצעות תהליך של הדפסה דיגיטלית.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

 הדפסה דיגיטלית

חלק גדול מבתי הדפוס נוהגים ונהגו להדפיס בשיטת הדפוס המקובלת. ההדפסה הזאת בוצעה באמצעות שיטה המדמה הדפסה על סרט נע, שאפשרה הדפס בכמויות גדולות. כיום לא כל בית דפוס מדפיס בצורה הזאת, מתוך הבנה שבמקרים רבים הכמות היא לא התוצר הסופי שמתבקש על ידי הלקוח. במקרים רבים כיום, הלקוח דורש גם כמויות, אך אינו מוכן להתפשר על האיכות. לכאן נכנס תהליך חדש שמוביל לתוצאות הדפסה איכותיות יותר – הדפסה דיגיטלית. בית דפוס דיגיטלי הוא בית דפוס שמבצע תהליכי הדפסה גם באמצעות הדפסה דיגיטלית. בתהליך של הדפסה כזאת, מודפס קובץ דיגיטלי על המחשב, כמו תמונה או גרפיקה מסוימת, ישירות אל הנייר. המדפסת קוראת את הקובץ הדיגיטלי ומעבדת אותו לצורה בה ניתן יהיה להדפיס אותו באופן ישיר ומידי על הנייר. תהליך זה מוביל לתוצאות איכותיות יותר של הדפסה באופן משמעותי מאשר תהליכי הדפסה ישנים יותר.

מגוון פתרונות דפוס

להדפסה דיגיטלית יש עוד יתרונות שכדאי לשים לב אליהם. מכיוון שאיכות ההדפסה נחשבת לגבוהה ביותר, בתי הדפוס שעובדים בשיטת ההדפסה הזאת יכולים להציע מגוון של פתרונות דפוס שונים. פתרונות הדפוס עונים על צרכים רבים ושונים, של אנשים שונים ושל מקומות שונים הזקוקים לשירותי הדפסה. למשל, בית דפוס יכול ליצור מוצרי דפוס ממותגים לעסק . מחברות ממותגות לעסק למשל יכולות להיות מחולקות לעובדים של העסק או ללקוחות השונים של העסק, על מנת לחזק את כוחו של המותג באופן פנימי וגם מבחינה חיצונית. פתרונות דפוס אחרים יכולים לסייע בפרסום באופן ישיר, בעוד שישנם פתרונות דפוס שבאים לידי ביטוי בעבודה משרדית, בהתאם לדרישות הלקוח, שיכול להזמין הדפסות שונות מכמה סוגים.

ניירת למשרד

המשרד הוא מקום העבודה הנפוץ ביותר במאה ה-21. חברות הייטק, חברות פרסום, פירמות של עורכי דין, חברות ביטוח וחברות פיננסיות אחרות, אלו רק חלק מהחברות שממקמות את העובדים שלהן במשרדים. משרד מעוצב ומרוהט בצורה אופיינית, אך ישנו עוד דבר שמאפיין באופן שבלתי ניתן להתעלם ממנו את המשרד – הימצאות של ניירת משרדית. הדפסת ניירת משרדית היא דבר שמתאפשר על ידי עבודה של בית דפוס המדפיס באופן דיגיטלי. בין מוצרי הניירת המשרדית שניתנים להדפסה לפי בקשת הלקוח, ניתן למנות פנקסים, כרטיסי ביקור או פולדרים. בכל משרד ניתן למצוא את הפריטים הללו, שהמטרה שלהם היא לסייע לעובדים בביצוע תהליכי העבודה השונים שדורש הארגון.

מוצרי דפוס למשרד

מוצרי דפוס למשרד אלו, יחד עם מוצרי דפוס נוספים כמו מעטפות, חותמות או מדבקות, אמורים קודם כל לסייע לעובדים בניהול התהליכים השונים. עבודה משרדית, שעשויה לכלול לא מעט ניירת לפי תחום העבודה, עשויה להיות מבולגנת לפעמים. מוצרי הדפוס הללו מאפשרים לעובדים לנהל את התהליכים השונים שהם אמונים עליהם בצורה מאורגנת ומסודרת. כמו כן, מרבית המוצרים הללו הם מוצרים שניתן למתג בעת ההדפסה. מיתוג המוצרים יאפשר לעובדים לזהות מה שייך לעבדה וקשור לארגון בו הם עובדים, לעומת מוצרי דפוס אחרים שאינם קשורים למקום העבודה.

מוצרי דפוס לשיווק ופרסום

דבר נוסף שניתן להדפיס ולהשתמש בו, בעיקר לצרכים עסקיים, אלו מוצרי דפוס שונים לשיווק ופרסום. ניתן למנות בין המוצרים הללו את מתקני התצוגה, רול אפ, פופ אפ וגם פליירים. הדפסה של המוצרים הללו בצורה נכונה יכולה לעשות את ההבדל מבחינה שיווקית. כדי להוציא לפועל רעיון שיווקי, במקרים רבים יש להסתייע במוצרי דפוס שונים, כמו אלו שציינו מקודם, להוצאה איכותית לפועל.

הדפסה דיגיטלית איכותית

ככל שההדפסה איכותית ומדויקת יותר, כך ניתן לממש באופן ברור יותר את הרצונות שעומדים מאחורי הזמנת הדפוס. בין אם המטרה היא להביא ציוד רלוונטי לעובדים, ליצור מיתוג חזק יותר בקרב החברה ולקוחותיה או לפרסם ולשווק, הדפסה איכותית עם בית דפוס שיא קופי תאפשר לכם לממש את כל אלו.