עובדים בחברת הייטק? אולי דווקא במשרד עורכי דין? או בחברת הביטוח? כך או אחרת, העובדות מוכיחות שחלק גדול מאוד מהעובדים בישראל ובעולם המערבי, עובדים כיום ממשרדים. משרד מורכב בין היתר מהרהיטים שלו, שיש להם חשיבות רבה – הן ברמה השימושית והן בהקשר עיצובי. עם צגה ריהוט משרדי תוכלו למצוא מבחר רהיטים מגוונים למשרד שלכם.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

מגוון רהיטים למגוון שימושים

ריהוט למשרד הוא חלק משמעותי מאוד מכל משרד. חלל העבודה הנפוץ ביותר של המאה ה-21, המשרד, הופך למה שהוא בין היתר בזכות האבזור השונה שנמצא בו. בקרב האבזור הזה נמנה גם הריהוט שמרכיב את המשרד. כסאות משרדיים או שולחנות משרדיים הם שני פרטי הריהוט הקלאסיים ביותר למשרד, אך ישנם עוד רהיטים רבים שנמצאים במשרד, בכמויות כאלו ואחרות. המגוון של הרהיטים במשרד מאפשר שימושים שונים. משרד לא מרוהט סתם במגוון של רהיטים. לכל רהיט יש תפקיד מסוים בדרך כלל. בארונות ניתן לאחסן קלסרים, מסמכים וניירת רלוונטית, על שולחן אפשר לעבוד ולהציב מחשב בצורה נוחה והכיסא יאפשר לעובד שהות ממשית לעבודה ממושכת. ישנם רהיטים, כמו אלו שציינו מקודם, שמזוהים מאוד עם המשרד, בעוד שישנם רהיטים שיכולים להופיע במשרד מסוג אחד אך לא להופיע כלל במשרד מסוג אחר.

להשפיע על העובדים שלכם באופן ישיר

רהיטים למשרד הם לא רק דבר שימושי. למעשה, לריהוט שנמצא במשרד שלכם יש השפעה ישירה על העובדים שלכם. משרד עשוי להיות כמעט כמו בית לעובדים מסוימים, מבחינת כמו השעות האקטיביות שהם מבלים בו במהלך היממה. רהיטים הם אלו שקובעים, בין היתר, את הנוחות שלנו בחלל מסוים ואת התחושה שלנו כלפי אותו החלל. למשל, אם משרד ירוהט בעיצוב שאינו חיובי מבחינת העובדים, הם עשויים להרגיש לא שייכים למקום. כמו כן, אם הרהיטים האישיים של עובד מסוים, כמו כסאות עבודה או כסאות מחשב של עובדים ספציפיים לא יהיו נוחים מספיק, העובד יכול להתקשות בביצוע העבודה שלו בצורה יעילה לאורך הזמן שמצופה מהעובד לבצע ביעילות את עבודתו.

מהו סוג המשרד שלכם?

הרעיון של משרד הוא די ברור – חלל עבודה שמאגד את העובדים לביצוע מטלות שונות, הכוללות ניירת או מחשוב. לכן, אנחנו רואים עקרונות מסוימים, מבחינה מעשית ומבחינה עיצובית, שקיימים בכל המשרדים השונים. למרות זאת, עדיין קיים שוני מסוים בין משרדים שונים, שיכול לבוא לידי ביטוי דווקא בריהוט שכל משרד מחליט למקם בשטח של החלל המשרדי. במשרדים בהם יש לקוחות שמגיעים באופן תדיר יותר למשרד, אפשר למצוא פינות המתנה. הפינות הללו מאפשרות ללקוחות שמגיעים למשרד, לצורך פגישות כאלו ואחרות, להמתין בצורה נוחה עד למועד הפגישה. פינת המתנה מושקעת, נוחה ומרווחת, יכולה ליצור תחושה חיובית אצל הלקוח כלפי המשרד. את הפינות הללו ניתן לראות לדוגמא במשרדים של עורכי דין, שפוגשים באופן קבוע לקוחות.

רהיטים שילוו את המשרד שלכם לאורך זמן

בין אם מדובר על דלפקי עבודה או ארונות משרדיים, משרד זקוק ליציבות. כמובן שאפשר לשפץ בתקופות שונות או להחליף רהיטים כל כמה שנים, אבל כל אלו עולים למשרד כסף וגוזלים הרבה זמן עבודה. לכן, מומלץ למצוא רהיטים שיצליחו להישאר במשרד שלכם תקופה ארוכה. הם צריכים להיות רלוונטיים מבחינה עיצובית, מבחינה שימושית וגם להיות מספיק איכותיים, על מנת שהם לא ישחקו כתוצאה משימוש או ישברו במהרה.

מקומות מיוחדים במשרד

ישנם מקומות מיוחדים בחלל המשרדי שמצריכים ריהוט מיוחד יותר. למשל, בחדרי הישיבות יש צורך בריהוט מסוים, כמו כיסאות לחדרי ישיבות. בחדרים של המנהלים אפשר לראות שולחנות מנהלים או כסאות מנהלים, שהם בדרך כלל עם מראה הרבה יותר מרשים, ובאמת מקנים את התחושה שמי שמשתמשים בהם הם האנשים הבכירים ביותר שנמצאים במשרד.

רהיטים איכותיים למשרד

לריהוט של המשרד יש חשיבות רבה. הוא אמור מצד אחד לתת מענה שימושי לעובדים השונים, אך הוא גם משפיע על הנראות של המשרד ועל התחושות של העובדים. לכן, רהיט איכותי יהיה זה שיצליח לתת מענה שימושי ולהשפיע בצורה חיובית על עיצוב המשרד ועל תחושות העובדים. רהיטים איכותיים למשרד תוכלו למצוא אצל צגה ריהוט משרדי, שמציעים מבחר רהיטים למשרד.