בקאנטרי השכונתי, בבית מלון או במקום ציבורי – כשיש מקום עם בריכה, אין כמעט אחד שלא נהנה ממנה. עם זאת, לא חייבים ליהנות מבריכת שחייה רק במקומות שמחוץ לבית. לא מעט ישראלים מקימים בריכות שחייה שונות ממש אצלם בבית. פלגים בריכות שחייה מתמחים בהקמה של בריכות כאלו, ומספקים ליווי מלא של הליך ההקמה עם מתן דגש לעיצוב ולנראות של הבריכה.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

בריכה אצלכם בבית

בניית בריכת שחייה לבית פרטי הוא כבר מזמן לא חלום שלא ניתן להשיג. מי שיש לו בית פרטי עם חצר מספיק גדולה, יכול להקים בריכת שחייה כזאת באמצעות שירות של חברה מקצועית. יש כמה סיבות למה לאדם כדאי להקים אצלו בבית בריכת שחייה. קודם כל, מי שנהנים מבריכות השחייה האלו הם כל בני המשפחה. בימי הקיץ החמים הם יכולים פשוט לצאת לחצר ולהיכנס למים, במקום להגיע לבריכה הקרובה ביותר. בנוסף, להקמה של בריכות שחייה יש משמעות בכל הקשור לנדל"ן. מי שירכוש בריכת שחייה מוכנה ופשוט יציב אותה בחצר, ירכוש מוצר שבעתיד עשוי שלא לשרת אותו, עקב מעבר דירה למשל. הקמה של בריכת השחייה תעלה את הערך של הבית, שכן מדובר על חלק מהבית לכל דבר ועניין, כך שגם במצב של מכירת הבית אתם יכולים להחזיר את ההשקעה.

תהליך ההקמה

אם צריך לדמות את תהליך הקמת בריכות שחייה בבתים פרטיים, אפשר לדמות אותו אל שיפוץ. העבודות יתבצעו במקום בו מיועדת להיות הבריכה. השלב הראשוני יהיה ליצור את המסגרת של הבריכה, כלומר לבצע חפירות במידות של הבריכה עצמה. החפירות יבוצעו לאורך, לרוחב ולעומק של שטח מסוים בחצר שלכם, אותו אתם מעוניינים להקצות לצורך הקמת בריכות שחייה . השלב השני כבר תלוי בסוג הבריכה שאתם מעוניינים להקים אצלכם בחצר. בריכות גלישה למשל, יצריכו עבודה מסוימת מצד המקימים, עבודה שיכולה להשתנות אם הם יצטרכו להקים סוג אחר של בריכה. בכל אופן, בשלב הזה מותקנת כבר הבריכה עצמה. מתווספים אליה גם פרטים שונים, כמו מדרגות בתוך הבריכה או מעקה מחוץ לבריכה.

סוגים שונים של בריכות

אומנם המילה בריכה גורמת לנו מיד לדמיין מבנה בעל עומק, בצורה מלבנית שמים ממלאים אותו. למרות שבריכה נראית כמו דבר כל כך טריוויאלי, למעשה ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות. לכל סוג יש את השוני שלו וכתוצאה מכך גם את היתרונות השונים שהוא מספק לכל משפחה שבוחרת בו. בריכות אינפיניטי למשל, הן בריכות שהקצה שלהן אחיד עם ריצוף הבית. זה אומר שגובה קו המים אחיד עם הגובה של הריצוף שסמוך לבריכה עצמה. הדבר מאפשר מצד אחד הימצאות של בריכה, אך מהצד השני אין פגיעה באסתטיקה של החצר, שכן הבריכה לא גורמת להפרעה מסוימת בריצוף. בריכות בטון לדוגמא הן בריכות קלאסיות שמוכרות לכולם, בעוד שבריכות מסוג בריכות סקימרים מתנקות בצורה טובה יותר.

שימו לב לנראות

עוד דבר שחשוב לשים לב אליו כאשר מתחילים הליך של בניית בריכה בבית פרטי הוא הפן העיצובי והנראות. כל עוד הבריכה לא מוקמת במקביל לשלבים של הקמת בית פרטי חדש, זה אומר שהבריכה מוקמת בבית מוכן שכבר יש לו עיצוב מסוים. המטרה בהקמת בריכה בבית פרטי כזה היא לא לגרום לאפקט דומינו, שיוביל לשיפוצים נוספים. הרעיון הוא להקים את הבריכה ולהצליח לשלב אותה בעיצוב הקיים של הבית הפרטי. לכן, חשוב לראות שסוג הבריכה שנבחר הוא סוג שמצליח להשתלב עם העיצוב של הבית ולא פוגע בנראות.

עבודה עם אנשי מקצוע

למרות שבניה של בריכה בחצר של בית פרטי היא דבר אפשרי, אל תחשבו שמדובר בהליך פשוט. לכן, כאשר אתם מחליטים להקים בריכה בבית פרטי, הדבר החשוב ביותר הוא למצוא את אנשי המקצוע המתאימים, המנוסים והמקצועיים. הקמת בריכה בצורה לא מקצועית עשויה להיות מסוכנת מבחינה בטיחותית ולהסב נזק מבחינה אסתטית.

בריכה ללא בעיות

לא מעט משפחות חולמות על בריכה בחצר הפרטית. אם יש לכם את היכולת להקים בריכה כזאת ואתם רוצים לעשות את זה, אתם יכולים לפנות אל פלגים בריכות שחייה וליהנות משירות מקצועי ומהקמה איכותית של בריכת שחייה, משלב החפירה ועד הקפיצה למים.