יש הרבה דברים כיפיים שילדים יכולים לעשות. היכולת להרגיש חופשיים, לצחוק מכל שטות אבל בעיקר – לשחק בצעצועים. בין אם נולדתם בשנות ה-2000, ה-90, ה-80 או ה-70, לכל ילד בתקופה מסוימת היו את הצעצועים שהוא אהב לשחק בהם. כיום, רכישה של צעצועים מגוונים לילדים מכל הגילאים היא דבר שאפשר לעשות אונליין, עם חנויות אינטרנטיות כמו טויס אנד פופ.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

רכישת צעצועים ברשת

אם פעם הייתם צריכים לנסוע לחנות צעצועים בעיר כדי לקנות צעצוע כזה או אחר לילד שלכם, לאחיין או לנכד, היום אפשר להזמין את הצעצועים השווים ביותר בלחיצה על כמה כפתורים. צעצועים אונליין הם דבר שאפשר להשיג היום בכל בית בישראל, עם חנות צעצועים שמבססת את הפעילות שלה בין היתר על גבי הרשת. יש הרבה יתרונות לרכישה של משחקים שונים לילדים דווקא באינטרנט. קודם כל, אתם יכולים לחסוך לעצמכם הרבה זמן של עמידה בפקקים וחיפוש אחר צעצוע ספציפי. באתר עצמו תוכלו להזמין את המוצר עד לבית או עד לנקודה קרובה, ותוכלו לראות האם הוא בכלל קיים במלאי. כמו כן, אתם יכולים להנות ממחירים זולים יותר מאשר המחירים שתמצאו בחנויות, שכן תפעול אתר האינטרנט לעומת תפעול חנויות עם מוכרים הוא הרבה יותר זול ומוזיל למוכר עלויות משמעותיות, שמתגלגלות אל הצרכן.

מותגי הצעצועים המובילים

ילדים יכולים למצוא כמעט בכל דבר רעיון למשחק. אבן נייר ומספריים או חמש אבנים הם דוגמאות למשחקים שלא מצריכים באמת צעצועים, אך הם לא תחליף למשחק בצעצוע. אם כבר רוכשים צעצוע לילד, כדאי לרכוש לו צעצועים מהמותגים המובילים. המותגים המובילים משווקים צעצועים איכותיים, כאלו שבטוח להשתמש בהם גם כאשר אתם לא משגיחים באופן מוחלט על הילד בזמן המשחק.

כמו כן, מותגי צעצועים מובילים מעצבים את הצעצועים שלהם לפי דמויות מוכרות, מה שגורם לילדים לאהוב אותם במיוחד. משחקי לגו, מליסה ודאג , פליימוביל וגם בובות פופ הם דוגמא לחלק מהצעצועים הממותגים ביותר, שנמצאו כאהובים מאוד על ילדים. הצעצועים הללו מאפשרים צורות שונות של משחק, לפי מה שמתאים לילד שלכם.

צעצועים לכיף

לא תמיד צריך לחפש היגיון במשחקים של ילדים. לפעמים, ילדים יכולים להנות מדבר פשוט מאוד, באמצעות דמיון. כשאנחנו חושבים על גיבורי על דמויות מסוימות, כמו ספיידרמן, סופרמן או באטמן עולים לראש שלנו, ולא סתם, שכן מדובר על הדמויות המוכרות ביותר והאהובות ביותר שיש. ילדים נמשכים מאוד לדמויות כאלו, ומוצאים הנאה צרופה במשחק עם צעצועי שמדמים את דמויות גיבורי העל השונים.

קיימים כל כך הרבה גיבורי על שונים, כך שאתם יכולים למצוא את גיבור העל שהילד שלכם אוהב יותר מכל. הדמויות הללו לא מאפשרות יותר מדי. הן בעיקר מעניקות לילד צעצוע במראה של הגיבור האהוב עליו. מכאן אתם יכולים לתת לילד שלכם לעשות את מה שהוא יודע יותר טוב מכם – לשחק עם הצעצוע ולצלול לעולם של דמיון.

צעצועים לילדים חושבים

יש לכם ילדים שאוהבים יותר אתגרים וחשיבה? ישנם צעצועים שיכולים גם להתאים להם. משחקי יצירה למשל מאפשרים לילד לעבוד עם מספר חומרים שונים ועם מספר כלים שונים. עם החומרים והכלים הללו הילד יוכל לבצע תהליך של יצירה, וליצור בעצמו משהו באמצעות חשיבה. גם פאזלים מאפשרים חשיבה ומאתגרים את הילד, שכן הוא צריך להבין היכן מתחברים החלקים השונים, ברמת קושי שונות.

לכל גילאי הילדים

עד מתי ילד נחשב לילד? יש שיגידו שעד גיל הבר מצווה, אחרים יגידו שעוד הרבה לפני. בין אם הילד שלכם הוא בן שמונה, שש או שאולי הוא דווקא תינוק בין שנתיים, קיימים משחקים וצעצועים לכל הגילאים השונים. אתם יכולים לקנות לילד הקטן שלכם בובות תינוק שונות, או לקנות לו צעצועים אחרים עם ייעוד לגיל שלו.

הצעצועים הטובים ביותר

הילדות חולפת הרבה יותר מהר ממה שאנחנו מרגישים. כל הורה רוצה לתת לילד שלו את תקופת הילדות הכי כיפית וטובה שיש. לצעצועים של הילדים בהחלט יש מקום חשוב בתקופה הזאת. קנייה של הצעצועים הטובים ביותר, כלומר אלו שיאפשרו לו לשחק בהנאה ובצורה בטוחה, מתאפשרת אצל טויס אנד פופ צעצועים , שמציעים מגוון צעצועים לילדים בגילאים השונים.