בתקופה בה אנו חיים שעונים חכמים הפכו למוצר שימושי ומבוקש, כאשר השעונים הנמכרים ביותר בעולם הם ללא ספק מבית אפל. אז קבלו רשימה של שעונים מתקדמים של חברת אפל מהמבוקשים והנמכרים בעולם.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

apple watch series 7

לשעון של אפל מסדרה שבע יש מראה מעוצב עם שוליים מהודקים, מה שהוביל לקבלת מסך תצוגה הרבה יותר גדולה מהדור שקדם לו, שהיא גם הרבה יותר בהירה וברורה, עם מסך גדול שמקל על הקלדת הודעות מהשעון. כמו כן, לשעונים בסדרה זו יש מגוון פונקציות, ביניהן כאלו שיעזרו לכם לשמור על הכושר שמתאימים לפעילויות ספורטיביות שונות כמו רכיבת אופניים, ריצה, טניס ועוד. את השעון עצמו ניתן לבחור בגוונים של כחול, אדום, ירוק, גוון שמפנייה, כסוף ואפור כהה, וזאת לצד שעונים מעוצבים מסדרת נייק פלוס.

לשעונים יש כיסוי קרמי איכותי, השומר עליהם מפני חבלות ולכלוך, וכל זאת לצד שלל פונקציות שהיו קיימות גם בדור הקודם ושעוברות מדור לדור של שעוני אפל, לרבות בדיקת אקג, רמות של חמצן בדם, בחינת איכות שינה, ואפליקציות לפעילויות גופניות שונות עם מעקב אחרי ביצועים.

apple watch series 8

apple watch series 8 הינה הסדרה החדישה ביותר של שעוני אפל, המוצעות בגרסת GPS ובגרסה סלולרית הכוללת גם גרסה יוקרתית של פלדת אל חלד. לסדרה זו יש עיצוב דומה לדור הקודם, והיא מגיעה עם שלל רצועות לבחירה, עם גדלים חדשים של שעון. זאת לצד חיישן מתקדם שמודד את חום הגוף ומאפשר מעקב אחר המחזור. בנוסף לכך, לשעונים מסדרה זו יש עוד מגוון פונקציות מתקדמות לרבות מצב חיסכון בסוללה עם עד שלושים ושש שעות פעילות, או יכולת זיהוי של תאונת דרכים.

Apple Watch Ultra

Apple Watch Ultra הינו שעון אפל גדול, יוקרתי וחזק עשוי מטיטניום קשיח במיוחד, עם עיצוב חדשני, המוצע בשלל דגמי רצועות לבחירה. יש לו את כל התכונות של סדרת 8 ועוד. מדובר בשעון מעולה לפעילות אקסטרים, עמיד בתנאי קיצון של טמפרטורות גבוהות ונמוכות, ועמיד מתחת למים בעומק של עד מאה מטר. יש לו חיישן צלילה שפעיל עד עומק של ארבעים מטר.

כמו כן, שעון זה מציג חיי סוללה מאוד ארוכים ומצב של חיסכון בסוללה, לצד מצב בהירות מרשים גם בתנאי תאורה מאוד חזקים. בנוסף, השעון מצויד בחיישן GPS מתקדם, מעולה למקומות שיש בהם בעיות קליטה, שגם תורם לתפקוד של אפליקציית המצפן. יש לו גם כפתור אקשן לפתיחה מהירה של אפליקציות, ומצב של סירנה חזקה במקרי חירום המגיע למרחק של מאה שמונים מטרים.