בכניסה אל תוך הבית ואל החדרים השונים שבו, נגלה כי דלתות נמצאות במקומות שונים בחלל הביתי. למרות שהדלת נראית לנו במקרים רבים כמו פריט טריוויאלי מתוך הפריטים השונים והריהוט שיש בבית, הרי שיש לה מקום גם מעבר לשער כניסה לחללים מסוימים או שער יציאה מהם. לדלת יש משמעות וחשיבות גם בכל הקשור לעיצוב. עם הדלתות של סטאטו דלתות תוכלו גם אתם ליהנות מעיצוב מושלם באמצעות מגוון דלתות.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

יותר מרק כניסה ויציאה

בין אם מדובר על חדר השינה שלכם, על חדרי הילדים, על הכניסה לחדר האמבט ואפילו על הכניסה לתוך הבית שלכם עצמו – תמיד תוכלו לראות שם דלת. הרבה פעמים הדלת היא דבר טריוויאלי בעינינו. היא פשוט נמצאת שם, מאפשרת לנו לסגור את החלל ולשכון בו בפרטיות, או לפתוח אותה וככה לצאת ולהיכנס בצורה קלה ונוחה מהחלל בו אנחנו נמצאים. בין אם מדובר על דלתות פנים, שנמצאות בכניסה לכל חדר ויוצרות הפרדה בין חללים שונים בבית, ובין אם מדובר על דלתות כניסה , שנמצאות בכניסה של הבית או בכניסות השונות של הבית, לכל סוגי הדלתות הללו יש השפעה משמעותית על הנראות ועל העיצוב של הבית. באמצעות בחירת דלתות ניתן להשפיע באופן משמעותי על העיצוב ועל הנראות של חללים מסוימים ואף של כל הבית עצמו, מבלי שקיים צורך בשיפוץ כולל או בהשקעה כספית עצומה.

מראה יוקרתי לבית

ישנן דלתות שיכולות להפוך את הבית שלכם לכזה בעל מראה יוקרתי. גם אם העיצוב של הבית שלכם נחשב לפשוט יחסית, החלפה של דלתות עשויה לגרום לעיצוב לעלות מדרגה. דלתות יוקרתיות הן הדלתות הללו. מדובר על סוג מסוים של דלתות, שכולל השקעה הרבה יותר גדולה בפרטים השונים שמרכיבים את הדלת, תוך התקדמות במראה יוקרתי ובחומרי גלם איכותיים במיוחד.המראה של הדלת היוקרתית נחשב לדומיננטי ולכזה שיש לו השפעה גדולה על החלל ועל המרחב. בחירה נכונה ומתאימה של דלת יוקרתית לחלל מסוים, יכולה להפוך אותו מחלל בעל עיצוב מודרני למשל, לחלל עם מראה הרבה יותר יוקרתי. הדלתות האלו יכולות להתאים לסוגי עיצוב שונים, אם קיימים כאלו כבר בחלל הנתון.

דלתות קו 0

קיימים סוגים שונים ומגוונים של דלתות. לכל סוג יש את הרעיון העיצובי שעומד מאחוריו. דלתות קו אפס הן דלתות שהופכות להיות פופולאריות ונפוצות מאוד בשנים האחרונות. הדלתות הללו מתאימות במיוחד לעיצוב מודרני ועכשווי, עיצוב שמקובל מאוד בישראל ובעולם במאה הנוכחית. הדלתות הללו מתאפיינות בכך שאין מעל הדלת או לצדדיה משקופים. מבחינה ויזואלית, אם תסתכלו על דלת קו אפס בבית מסוים, זה יראה כאילו הדלת בנויה לתוך הקיר עצמו, בו יש פתח ייעודי לדלת. הדבר הופך את המראה של הדלת, שמשולבת בקיר, לחלק ואחיד יותר עם הסביבה, שכן אין משקופים שיוצרים הפרדה חזותית בין הדלת לבין הקיר. ישנן גם דלתות פנים קו אפס וגם דלתות כניסה קו אפס, כך שהדלתות הללו רלוונטיות לכל חלק בבית למעשה.

להזיז לכיוון הנכון

פעולת הפתיחה והסגירה של הדלת לא חייבת להיות רק משיכה או דחיפה. ישנן דלתות מסוג דלתות הזזה, אותן ניתן לפתוח ולסגור באמצעות הזזה של הדלת לימין או לשמאל. הדלתות הללו מותקנות על גבי מפלס ייעודי. המראה שלהן דומה לדלתות הרגילות, אך ניתן למצוא דלתות כאלו גם בגדלים שונים, מה שיכול להפוך אותן למתאימות עבור חללים גדולים למשל.

דלת נסתרת

הדלת הנסתרת היא דלת עם רעיון עיצובי מעניין שעומד מאחוריה. הדלת הזאת מגיעה בתצורה של דלת קו אפס, כך שכאשר מתקינים אותה, עושים זאת ללא משקופים והדלת יוצרת מראה חלק וישר עם הקיר. לעומת דלת קו אפס ממוצעת, דלת נסתרת נצבעת גם בצבעו של הקיר. הדבר יוצר משחק ויזואלי מקורי מבחינה עיצובית, ומקנה מראה אחיד ועדין לקיר ולדלת.

דלתות באיכות גבוהה

הדלת היא הרבה יותר מהפריט שנמצא בכניסה לחדר שלנו. דלת היא פריט משמעותי שנותן נפח עיצובי לחללים שונים בבית. קיימים הרבה מאוד סוגים של דלתות, שיכולות להתאים לכל אחד במידה שונה. בין אם אתם רוצים דלת מסוג אחד או דלת מסוג אחר, כדאי שזאת תהיה דלת באיכות גבוהה – כפי שניתן למצוא אצל סטאטו דלתות.