הפינים המשוננים בתוך מנעול נעים למעלה ולמטה כאשר מפתח מוחדר למנעול, ביום יום חשוב לשמור אותם משומנים כדי לעזור להם לבצע את עבודתם. אם אתה לא משמן את הפינים שלך, הם עלולים להיצמד זה לזה ולהפריע לתפקוד המנעול.  

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

כדי לשמן את הפינים שלך, מרחו חומר סיכה על בסיס טפלון, סיליקון או גרפיט על חור המנעול. אז, יש לרסס אותו לתוך חור המנעול ולאחר מכן להניע את המפתח פנימה והחוצה כדי להפיץ את חומר הסיכה. ייתכן שיהיה עליך לחזור על תהליך זה מספר פעמים עד שהפינים ישומנו כראוי. אפשרות נוספת היא להשתמש בכמות קטנה של אבקת גרפיט. זה יתיישב כנגד הפינים ויקל עליהם לעבוד כראוי. לחלופין, אתה יכול להשתמש בחומר סיכה כמו Du Pont Multi-Use.אם המנעול ממשיך להיות תקוע גם לאחר ששמנתם אותו, ייתכן שזוהי בעיה חמורה יותר ממפתח שבור. הפינים עלולים להיות שחוקים או להתמזג יחד, מה שמעיד שעליך לקבל עזרה מקצועית כדי להחליף את המנעול שלך. אחת הסיבות הנפוצות ביותר למנעולים להידבק או לא להתקבע היא בגלל הלכלוך. שימוש בחומר סיכה כמו WD-40 לשימון הפינים לאורך זמן עלול לגרום להצטברות חלקיקי אבק, מה שיקשה על פעולת המנעול.

פתרון יסודי יותר הוא לנקות את הפינים ולשמן אותם מחדש עם גריז איכותי. עליך להשתמש בחומר סיכה המתאים לתנאים שבהם החומר יפעל. לדוגמה, גריז סינטטי טוב NLGI #2 שעמיד בפני שטיפת מים, עומסי זעזועים וחלודה הוא אידיאלי.

לחלק מחומרי הסיכה הללו יש אפילו תוספים מיוחדים שעוזרים לסיכות להתנגד ללחות ולבלאי. שימוש בגריז שיש בו את המרכיבים הנוספים הללו יכול לסייע במניעת נזק לפינים ולהאריך את חיי רפידות הבלמים לדוגמא.

מלבד מניעת הדביקות האיומה, שימון קבוע של המנעולים שלך יכול גם לעזור לך לשמור גם על בטיחות הרכב שלך על ידי שמירה על חלודה. זה יעזור להגן עליך מפני גניבה ואיומי אבטחה אחרים. תמצא עוד מידע

הסרת פסולת מפתח שבור מתוך מנעולים

פינוי פסולת מפתח שבור מפנים המנעול יכול להיות תהליך מתסכל ומלחיץ. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי להסיר מפתח ממנעול. השלב הראשון הוא איתור המפתח. זה יכול להיות בארנק שלך או בכיס שלך. בהתאם לעומק הכנסת המפתח שלך, כך כמות הפסולת. אם המפתח תקוע במנעול, אתה יכול לנסות להשתמש בחומר שימון שנקרא-WD-40. זה יעזור לנקות כל לכלוך שהצטבר בתוך המנעול. אבל עדיף להשתמש במוצר שתוכנן במיוחד עבור התקני נעילה. כדאי גם להימנע מריסוס כימיקלים לתוך חור המפתח, שכן הדבר עלול לפגוע במנגנון הנעילה. ישנן טכניקות אחרות שבהן אתה יכול להשתמש, כולל הקשה על המנעול הפוך עם חפץ יציב. אמנם שיטה זו לא תעבוד במזג אוויר קר, אך היא שימושית להסרת חתיכת מפתח עקשן. שימוש במברג הוא דרך די טובה להזיז את המפתח השבור. אך עם זאת זו בחירה מסוכנת, מכיוון שאתה יכול בטעות להזיק למנע .אם אינכם בטוחים כיצד להסיר מפתח שבור, תוכלו להזמין מנעולן. הם יכולים לפתוח מחדש את המנעול או ליצור עבורך מפתח חדש. נקיטת אמצעי זהירות יכולה לעזור לך לחסוך זמן וכסף. כמה טיפים שכדאי לזכור כוללים א. לעולם לא להכניס מפתח שבור לחור המנעול. זה יכול להוביל לנזק בלתי הפיך למנגנון הנעילה. ב. אל תשתמש בכוח מופרז כדי לנסות להסיר את המפתח. במקום זאת, נסה להשתמש בפינצטה או זוג מספריים מחודדות כדי להסיר את הקצה השבור.

התקנת מנעולים

ישנם מספר סוגים של מנעולים שתוכלו לרכוש, כולל מנעולים בעלי אבטחה גבוהה, מנעולי בריח ומנעולי ידיות. חשוב לזכור שחלק מהמנעולים הללו ניתנים לפריצה באמצעות מכונות או עם ערכות פירוק מיועדות. התקנת מנעולים היא דרך מצוינת להגביר את האבטחה בבית או במשרד או כל מקום אחר מנעולנים מקצועיים יכולים לעשות זאת עבורכם תוך פרק זמן קצר. יש להם גם את הכלים הדרושים כדי לבצע את העבודה הזו כמו שצריך. בין אם אתה מחפש לשדרג את המנעול הקיים שלך או להתקין אחד חדש, עליך לוודא שאתה בוחר בסוג הנכון. מנעולנים יכולים לומר לך איזה סוג של מנעול מתאים לצרכים שלך. אתה יכול גם להתייעץ איתם על כל שאלה שיש לך.תראה את זה עלות התקנת מנעולים אצל מנעולן מבוססת על סוג המנעול שאתם מקבלים ועד כמה מורכבת ההתקנה שלו. לדוגמה, התקנת מנעול בדלת חדשה דורש חורים נוספים. חורים אלה נחוצים כדי לחבר חוטים מהחוץ לפנים לנעילה הרמטית. כמו כן, התקנת מנעול חכם על דלת חדשה דורשת חורים נוספים עבור לוח מקשים

במקרה של נעילת הבית מבחוץ

מוט ריסוק הוא פיתרון מאוד מומלץ מוט ריסוק, הידוע גם כמוט דחיפה או מכשיר פריצה, הוא מנגנון קל לשימוש הפותח דלתות במקרי חירום. זהו מוט מתכת קפיצי המחובר אופקית למסגרת הדלת והצירים בחלקם העליון. זה מופעל על ידי דחיפה או לחיצה על ידית על המוט, אשר מחזירה את מערכת התופסנות שפותחת את הדלת ליציאה מהירה. הם תוכננו במקור לעזור לאנשים להימלט מבניינים בשעת חירום, מכשירים אלה נדרשים כעת לפי חוקי בנייה ויכולים להציל חיים בפינוי המוני. הם יכולים גם למנוע את ריסוק הדלת במקרים של המון אנשים.

השירות

השירות הוא חשוב לכל עסק מכיוון שהוא יכול להגביר את ההכנסות ולקדם את העסק, להפחית את הביקורות ולשפר את חוויות הלקוחות. זו גם דרך מצוינת לשיפור הסביבה והמוסריות הסביבתית. בכל נושא השירות הוא מרכיב חשוב בין במנעולנות, נדל"ן, חופשות או קייטרינג לנסות כאן. ככל שתקפידו לבדוק קודם על השירות וטיבו כך תרוויחו ולא תופתעו מכל מיני דברים לא נעימים. בהצלחה !