התחרות בשוק ספקי האינטרנט וחברות הסלולארי גדול מתמיד. אם בעבר היו קיימות רק כמה חברות גדולות שהיו מספקות את השירותים ומציעות חבילה סלולרית וחיבור של ספק אינטרנט הרי שהיום יש הרבה יותר חברות ולכל חברה כמה מסלולים וזה יכול להיות מאוד מבולבל. אז איך נבחר ספק אינטרנט שמתאים לנו?

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

הדגשים בבחירת ספק אינטרנט:

אחד הדגשים הראשונים בבחירת ספק אינטרנט היום הוא לוודא שאתם רוכשים חבילה משולבת עם תשתית לאינטרנט ומקבלים את השירות ממקור אחד בלבד מבלי שבכל פעם תצטרכו להיזכר איזו חברה היא הספק ואיזו חברה היא התשתית ומתי לדבר עם מי. לאחר מכן חשוב לבצע השוואה בין החבילות השונות וההצעות השונות- ממש כמו שאתם עושים ברכישה של חבילה סלולרית, כך תעשו ברכישה של חבילת אינטרנט.

מהירות הגלישה:

מהירות הגלישה היא הפרמטר החשוב ביותר בבחירת חבילת אינטרנט שכן היא זו שתבטיח לכם גלישה מהירה ללא תקיעות וללא ניתוקים. חשוב מאוד לוודא מהי מהירות הגלישה המינימלית שכל חברה מתחייבת אליה ושיש לה תשתיות חזקות באזור שלכם, זאת על מנת שתוכלו ליהנות מגלישה מהירה וזורמת.

קרדיט: יח"צ

קרדיט: יח"צ

סוג הנתב (ראוטר)

במידה ובחרתם בחבילה שמשלבת בין שירותים של ספק אינטרנט ביתי ותשתית, מה שקורה ברוב המקרים, חשוב לבדוק לגבי הנתב שמגיע עם אותה חבילה. בדקו את איכות הנתב, את טווח הקליטה שלו ואת מהירות הגלישה המקסימלית מה הוא תומך ובמידת הצורך שדרגו לנתב איכותי וחזק יותר.

שירותים ומוצרים נלווים:

היום כבר לא רוכשים חבילת אינטרנט שמספקת גלישה בלבד אלא חבילה שבה יש שירותים נוספים כמו לדוגמא שירות סינון אתרים או שירותי אנטי וירוס. חשוב לדעת בדיוק אילו שירותים ומוצרים נלווים הספק מציע לכם ואם הם רלוונטיים עבורכם- וכמובן מה התוספת במחיר ואם היא משתלמת.

מחיר החבילה:

טווח המחירים של כל החברות הוא פחות או יותר אותו הדבר לכן חשוב לקרוא את האותיות הקטנות של כל חבילה, להשוות בין החבילות שהספק מציע ובין הספקים. כמו כן כדאי לדעת שההתחברות לספק ותשתית ביחד ולא בנפרד מוזילה את העלויות וגם מקלה על החיבור ועל קבלת השירות.

שירות לקוחות ושירותי תמיכה:

כמו שכבר כתבנו, רוב החברות מציעות פחות או יותר את אותם הדברים ולכן אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבדיקה והשוואה ביניהם הוא- שירות הלקוחות ושירותי התמיכה. נציג מכירות אדיב זו לא חוכמה השאלה מה קורה אם נתקלתם בתקלה או שאתם צריכים מענה מהיר. בדקו- מהן הן דרכי ההתקשרות

עם ספק אינטרנט ביתי ומה הזמינות של שירות הלקוחות- צ'אט באתר, ווטסאפ, שירות טלפוני. כמו כן חשוב לבדוק האם ניתוב השיחות קל ומהיר או ארוך ומייאש והאם זמני ההמתנה ארוכים או סבירים. אם אתם יודעים להסתדר באופן עצמאי בדקו את הפעולות שתוכלו לבצע עצמאית באתר ללא המתנה לנציג ובנוסף וודאו שישנה תמיכה טכנית שזמינה לאורך כל השבוע בכל שעות היממה.

נתונים טובים של כל הפרמטרים החשובים לכם ביחד עם שירות תמיכה יעיל ומהיר יבטיחו לכם את חבילת הגלישה המתאימה ביותר עבורכם ועם התחרות שקיימת היום- אין סיבה שתתפשרו.