הלילה הגיעו הגיעו למועדון הסירה בירושלים שני שוטרים, נכנסו למקום מבלי להציג תעודות ומבלי להגיד למה הם הגיעו, דחפו את השומר והחלו להאיר עם פנסים עוצמתיים לתוך עיניים של אנשים, ולחפש בתוך תיקים, כך על פי טענת המקום. מחברת ונקו נמסר: "שוטרי משטרת ירושלים מבזבזים את זמנם ומשאביהם שוב ברדיפת אלימה של אנשים שלא הזיקו לאיש. הגיע העת שמישהו יתעורר שם ויפסיק להתעסק בשטויות". הפשיטה הנ"ל מצטרפת לפשיטות רבות שמתארים בעלי ברים ומועדונים בעיר בשבועות האחרונים.

מתוך פעילות של ונקו בירושלים
מתוך פעילות של ונקו בירושלים

עוד נכתב בעמוד הפייסבוק של הסירה:

כשרייזל מנהלת המקום ביקשה לדבר איתם בחוץ הם האשימו אותה בתקיפת שוטר והחלו ללוות אותה לניידת. השוטרים טענו שיש שוטר סמוי במקום ושהוא התקשר אליהם בטענה שמעשנים סמים במקום.

לא הצלחתי להבין איך שוטר סיור חושף שיש סמוי שהרי הוא סמוי והוא לא אמור להיחשף על ידי שוטר סיור אם הוא סמוי.הנחתי שהשוטרים פשוט שיקרו, הם פשוט חיפשו סיבה להתעלל באנשים שבאו לבלות אתמול בסירה, ודרך אגב הם עשו את אותו הדבר שבוע שעבר ואמרו שיחזרו.

מודיע לכל מי שרוצה - מה שקרה אתמול בסירה זה התעללות סתם בלי שום סיבה, בלי תלונה ובלי קריאה. כנראה ששריף חדש הגיע לעיר והוא רוצה להסביר לכולנו מי הבוס פה. הפעולות המרושעות האלו של שוטרי ירושלים יכולות להוות את הכאפה האחרונה לעיר הגם ככה גוססת שלנו, ואם לא מספיק שמקומות נסגרים בערימות - יש מי שמבקש לקבור את העיר סופית.

חברת ונקו, המקדמת לגליזציה של קנאביס באמצעות מכירת מוצרי עישון, מסרה: "שוטרי משטרת ירושלים מבזבזים את זמנם ומשאביהם שוב ברדיפת אלימה של אנשים שלא הזיקו לאיש. הגיע העת שמישהו יתעורר שם ויפסיק להתעסק בשטויות. נראה כי ההחלטה לבזבז משאבים רבים כל כך כלפי אזרחים אשר בוחרים לעשן קנאביס, על חשבון מיגור טרור ואלימות היא החלטה שאינה חכמה בלשון המעטה ומקוממת ביותר".