התיאטרון הגלוב הבריטי מגיע לתיאטרון הקאמרי עם ההצגה "המלט" ביום 30 במרץ בשעה 20:00 באולם קאמרי 3. משך ההצגה שעתיים וארבעים דקות כולל הפסקה. ההצגה ללא תרגום.

כלים

הגלוב מגיע לישראל אחרי סיבוב הופעות מוצלח במיוחד ב 173 מדינות ברחבי אמריקה, אירופה ואפריקה וצפו בו יותר ממאה אלף אנשים. הם מגיעים לכאן היישר מיוון ומכאן ממשיכים לאיסטנבול. ההצגה עלתה לראשונה על בימת הגלוב ב23 לאפריל 2014 ביום זה ציינו 450 שנה להולדתו של המחזאי ויליאם שקספיר. מסעם 'Globe to Globe Hamlet נערך שנתיים והוא מסתיים בסוף אפריל 2016.

דומינק דרמגול המנהל האומנותי של תיאטרון הגלוב, והבמאי של המלט מסר כי "מסע "גלוב טו גלוב המלט" נוצר במטרה שאנשים רבים מכל העולם יצפו בו. העיקרון המרכזי של הסיור שלנו ברחבי העולם הוא ששייקספיר יכול לבדר ולדבר עם כל אדם, לא משנה היכן הוא נמצא על כדור הארץ".

תיאטרון הגלוב (באנגלית: The Globe Theatre) היה תיאטרון שנבנה ב-1598 עבור להקת התיאטרון שאליה השתייך ויליאם שייקספיר. הוא תיאטרון במבנה מתומן עם גג פתוח, הוא לא מקורה, למעט מעל אזור המושבים.

גלוב גלוב המלט בויים ע"י דומיניק גרומגול וביל בוקרסט, עיצוב תפאורה יונתן פנסום , מוסיקה מאת ביל ברקלי. תפקיד מלט משותף ללדי אמרואה, ונעים חייאת. כל תפקידי הגברים והנשים מבוצעים במשותף ע"י שאר השחקנים.

במהלך שנת 2016 הם הציגו בפני פליטים במחנות פליטים ברחבי אירופה ובתיאטראות במדינות נוספות. במהלך שנת 2015 המלט נסע למזרח אפריקה, עם הצגה ראשונה בתיאטרון הלאומי של אלג'יריה. ומשם לתיאטרון Alexandrina Bibliotheca המדהים במצרים, קתדרלת סנט לואיס היפה בקרתגו שבתוניסה ובהתיאטרון הלאומי של אתיופיה באדיס אבבה.

בסודן הוצגה ההצגה מתחת לכיפת השמיים ללא תשלום לתושבי המקום והגיעו לצפות בה למעלה מ- 3000 איש. קבוצת התיאטרון הגלוב עשתה היסטוריה כאשר הציגה לראשונה מזה 23 שנה הצגה תיאטרון זר במדינת סומליה. כמו כן המשיכה להציג בהופעות בחוץ בגנים של אוניברסיטת רואנדה, בורונדי, קניה ואוגנדה.

בשנת 2014, המלט הציג בפני קהל ב'גלוב', בויטנברג, ב טרומסו בתוך Arctic Circle, במוסקבה, דרך המדינות הבלטיות, בקייב ערב הבחירות שם. כמו כן הציגו בבניין האו"ם בניו יורק, בתיאטרון העתיק ביותר במרכז אמריקה, בתיאטרון הלאומי המלכותי באל סלבדור, מתחת לכיפת השמיים על גדות נהר סנט לורנס בקנדה, בקתדרלת יוקטן במקסיקו, שנבנתה לפני השנה שבה נכתב המחזה המלט. כמו כן הוזמנה לפתוח את תיאטרון שקספיר בגדנסק שבפולין.