הוכרזו הזוכים בתחרות כרזות בנושא הפרדת פסולת, שהתקיימה בבתיה"ס היסודיים בחולון.נושא הפרדת הפסולת מקודם בחולון כחלק מהפעילות הסביבתית העירונית. במסגרת זו קיימו באחרונה מחלקת המיחזור בעיריית חולון, בשיתוף עם מינהל החינוך, תחרות הכנת כרזות לעידוד הפרדת פסולת והעברתה למיחזור. בתחרות השתתפו שבעה בתי ספר יסודיים בעיר: "שרת", "ניצנים", "ישעיהו", "בן-צבי", "רביבים", "בן-גוריון" ו"אשלים", כאשר במהלך העבודה על הכנת הכרזות קיבלו התלמידים מידע רחב על אודות סוגי הפסולת המועברים למיחזור בעיר.

כלים

התלמידים שהשתתפו בתחרות עמלו והכינו כרזות יצירתיות המעידות על הבנה מעמיקה של סוגיית הפסולת וההפרדה במקור והכרזות הזוכות הצטיינו בהעברת מסר איכותי, מדויק וקליט המעודד להפריד פסולת, תוך הקפדה על שימוש חוזר בחומרים וצמצום צריכה.

להלן שמות הכרזות והזוכים בתחרות:

·"גאון מי שמפריד נכון" - של התלמידים אורי שבו ונועם טחלוב מכיתה ה'3, בביה"ס "שרת".

·"אשפה לא ממוחזרת - צרה שלא נגמרת" - של התלמידים: אופל יעקובוב, אלה עזריה, מישל זגלסקי, ספיר שרעבי, ליהן דרור ועומר כהן מכיתה ה'3, בביה"ס "בן- צבי".

·"הבט היטב, אל תערבב" - של התלמיד שי צוקרמן מכיתה ד'3, בביה"ס "רביבים".

·"עשה לך מנהג קבוע, הפרד פסולת כל שבוע" - של התלמידים רואי פרבר ואלעד גרינבוים מכיתה ה'3, בביה"ס "שרת".

·"העולם יהיה ירוק אם למיחזורית נזרוק" - של התלמידים אורפז זכאי, תומר קצנגולד, נועם לוי, דניאל ניסים, טומי ליטבננקו וטליה שחף מכיתה ד' לוטם, בביה"ס "אשלים".

ניתן להתרשם מהכרזות בתערוכה שתוצג עד 6.3.16 בלובי בניין עיריית חולון, ברח' ויצמן 58, בשעות העבודה. הכרזות הזוכות יפורסמו בקרוב גם על גבי תחנות אוטובוס נבחרות בעיר.