לקראת "מרתון סמסונג תל אביב": מרתון EXPOבכיכר רבין - תערוכת הספורט והחיים האקטיביים הגדולה בישראל עם חנויות קונספט ענקיות ומרהיבות של סמסונג ואדידס, מתחם הרצאות גדול עם מיטב המרצים מעולם הספורט והאקטיב לייף סטייל בישראל, שלל פעילויות ומתחמים חווייתיים

כלים
מרתון EXPO תערוכת הספורט והחיים האקטיבים הגדולה בישראל 21-24 בפברואר
מרתון EXPO תערוכת הספורט והחיים האקטיבים הגדולה בישראל 21-24 בפברואר

ביום שישי ה- 26.2.16 צפויים להשתתף כ- 40,000 רצים ורצות במרתון סמסונג תל-אביב - אירוע הספורט הבינלאומי הגדול בישראל.

כמיטב המסורת, בשבוע שלפני המרתון, 21-24.2.16, יתקיים בכיכר רבין ה- מרתון EXPO . ארבעה ימים של מתחמים, פעילויות וחוויות ייחודיות מעולם הספורט, הבריאות והאקטיב לייף סטייל. במסגרת האקספו הגדול בישראל, הרצים שיגיעו לאסוף את ערכת המשתתף, יוכלו ליהנות ממתחמי תוכן וחוויה שלא נראו כמותם וממתחמי מכירה של מיטב המציגים מעולם הספורט. וביניהם חנות קונספט ייחודית ומרהיבה של "אדידס" .

כחלק מהמגמה העולמית של מעורבות חברתית ותרומה לקהילה אותה מוביל המרתון יחד עם חברת סמסונג, יוקם באקספו מתחם קונספט ענק שכולו למען הקהילה. במתחם יוכלו המשתתפים להשתתף בפעילויות שונות ולקחת חלק בתרומה לקהילה. בין שלל הפעילויות, יוצבו במתחם מסכי ענק באורך של כ-30 מטרים. על גבי המסכים, יוקרן מוגס טסמה, הרץ הישראלי שאומץ על ידי "מרתון סמסונג תל-אביב" וייצג את ישראל באולימפיאדת ריו בקיץ, כאשר הוא רץ לאורך המסך. מבקרי האקספו יוזמנו להתחרות מולו ולרוץ לאורך המסכים. על פי זמני הריצה של המשתתפים, חברת סמסונג תתרום כסף למען הקהילה. ככל שהמשתתפים ירוצו מהר יותר, כך ייתרמו יותר כספים. כמו כן, במתחם תוקם חנות סמסונג שתציע למכירה את המוצרים החדשים והמתקדמים ביותר. מבצעים והטבות למבקרי האקספו בלבד.

ענקית הספורט "אדידס", תקים חנות קונספט ענקית ותציע לקהל המבקרים הנחה מטורפת של 25% בקניית המוצרים. בחנות, יוזמנו המבקרים להשתתף פעילות חווייתית נושאת פרסים שווים.

לראשונה בכיכר רבין, יוקם מתחם הרצאות של מאמנים, תזונאים ואנשי מקצוע מובילים בתחום הריצה לקראת מרתון סמסונג תל-אביב. המתחם יעבוד מדי יום בין השעות 17:00-20:00 כאשר בכל שעה עגולה מרצה מוביל אחר כדוגמת מישאל דגן, רן שילון, דניאל קרן ועוד וירתק את הקהל עם הרצאות מגוונות בנושאים שונים.

במסגרת התערוכה יוצגו שלל חידושים ומוצרים בתחום הספורט וביניהם:

NO7 מבית סולגאר המטפל בפציעות ספורט, חגורות ריצה ומימיות ייחודיות המאפשרות נשיאה של מים ואיזוטוני באותה המיימיה מבית שורש ועוד. חברת הג'לים והאיזוטונים, GU, תמכור מארזים במחירים אטרקטיביים. בתחום שעוני הריצה, גרמין וסונטו ייעשו מבצע טרייד אין ארקטיבי בו הקהל מוזמן להביא את השעון הישן ולהחליפו בשעון חדש.

שעות פעילות: ביום א', 21.2, בין השעות 12:00-21:00, בימים ב'-ד', 22-24.2 בין השעות 10:00-21:00.

בימים אלו, כל מתחמי האקספו פתוחים, כולל חלוקת ערכות הרצים. (לקבלת הערכה, חובה להציג תעודת זהות, דרכון או רישיון נהיגה בלבד).