כשאמנות ומחול נפגשים... 'נע באוזן' - מחול במוזיאון אשדוד לאמנות. מופע אינטראקטיבי וחדשני הנע בחללי מוזיאון אשדוד לאמנות, בו הצופה לוקח חלק פעיל בבחירת והרכבת פס הקול ליצירה. המופע הייחודי משלב לראשונה בעולם, מחול ומדריכי שמע (Audio Guides ).

כלים
נע באוזן''- מופע מחול אינטראקטיבי במוזאון אשדוד לאמנות''
נע באוזן''- מופע מחול אינטראקטיבי במוזאון אשדוד לאמנות''

'נע באוזן' הינו מופע מחול ייחודי אינטראקטיבי וחדשני של קבוצת המחול של דנה רוטנברג. המופע מתקיים בחלליו המיוחדים של מוזיאון אשדוד לאמנות, חללים המאפשרים למבקרים זווית צפייה של 360 מעלות להתרחשות במופע, דבר שמעצים את החוויה.

הקהל מוזמן לקחת חלק פעיל בבחירת והרכבת פס הקול ליצירה, ומודרך על ידי הרקדנים שעוברים בין העבודות בגלריות. זוהי התנסות שונה מיוחדת ושאינה שגרתית, בצפייה במופע מחול.

כל צופה מקבל מדריך שמע (Audio Guide ) ויכול לבחור לעצמו לאיזה פס קול להאזין. אם במופע מחול רגיל, הצלילים בוקעים מרמקולים חיצוניים הרי שכאן, כל צופה לעצמו והשמיעה היא על פי בחירה למה להאזין. לכל ערוץ שמע מספר ובכל מספר פסקול ייחודי לו. כל ערוץ מתוכנן בהתאמה למתרחש על הבמה ומשנה את מה שעינו של הצופה רואה.

ערוצי השמע השונים מציעים לאורך העבודה קטעי מוסיקה מגוונים, אינפורמציה, טקסטים אישיים מאת ועל הנפשות הפועלות. "נע באוזן" הוא מופע מפתיע, חוויתי, חדשני ומצחיק הפונה לקהל הרחב, גם למי שאינו חובב מחול.

המופע זכה בביקורות משבחות, בניהן באתר ynet : "נע באוזן 2.0 של קבוצת המחול דנה רוטנברג הוא מופע מפתיע, חוויתי, מהנה, משעשע ומענג." ענת זכריה כתבה : "שרתה על המופע אווירה מרגשת של חוויה מחתרתית שפחות מזכירה ביקור במוזיאון ויותר מרגישה כמו כניסה למועדון נחשב לאחר שעות הסגירה" .

תאריכי המופעים:

שבת: 30.1 , 20.2 | בשעה 11:00 (בימים אלה המוזיאון יהיה סגור מבקרים חופשיים בין השעות 11:00 -12:00 למעט לצופי המופע שרכשו כרטיסים מראש)

יום ב': 28.3 , 11.4 | בשעה 18:00 (בימים אלה המוזיאון ייסגר למבקרים חופשיים בשעה 17:45 , למעט לרוכשי הכרטיסים למופע)

מחיר כרטיס: 50 ₪ | יש להזמין מקומות מראש בטלפון : 08-8545180/1

כוריאוגרפיה: דנה רוטנברג

רקדנים: עידן פורגס, ענבר נמירובסקי, גיל קרר, עינת בצלאל

מוזיאון אשדוד לאמנות, דרך ארץ 8, אשדוד08-8545180/1

שעות פעילות המוזיאון

ימים א', ג', ד', ה' 9:00 – 16:00

יום ב' 9:00 – 20:00

שישי, שבת 10:30 – 13:30