מי שחשקה נפשו בחוויה מוסיקלית יוצאת דופן מוזמן לבקר ולהאזין לקונצרט מוסיקה קלאסית משובחת במיוחד בשבת בצהריים במנזר בית ג'מאל. ביום שבת, 16 בינואר 2016 בשעה 12:30 יתקיים במנזר בית ג'מאל קונצרט קלאסי שם יבוצעו יצירות של באך בצד מקצבים מהבלקן ואמריקה הלטינית. הקונצרט בביצוע הגיטריסט הבינלאומי סשה דייאנוביץ'

כלים

סשה דייאנוביץ' הוא מוסיקאי עם חזון ונחשב לאחד הפרשנים הגיטריסטים הגדולים ביותר של המוסיקה של בך. סשה מנגן בגיטרה הקלאסית שלו בוירטואוזיות וברגש במגוון תחומים מוסיקאליים. הוא נולד בבנג'לונה (בוסניה הרצגובינה) ב-1965 וניגן בגיטרה קלאסית מגיל צעיר. לאחר לימודי התיכון התקבל לקולג' המלכותי למוסיקה בלונדון ולאחר שסיים הופיע ברחבי אירופה בעשרות פסטיבלים, סדנאות וקונצרטים. הוא חי ויוצר גם במדריד והדיסק האחרון שלו הופק בגרמניה.

מנזר בית ג'מאל הוא פינת חמד האופיינית לחבל טוסקנה הציורי שבאיטליה. יש במקום חנות יין שמציעה למכירה גם את יין הבוטיק של המנזר וכן שמן זית המיוצר במקום.

לפני הקונצרט ניתן להצטרף לסיור מודרך חינם המתקיים במנזר בית ג'מאל, בכנסיית סטפנוס הקדוש וגם במנזר נזירות בית לחם הסמוך אליו. עוד ניתן לבקר בחנות הקרמיקה ולהתבונן או לרכוש יצירות וכלי קרמיקה שמכינות האחיות במנזר או לטעום ולרכוש שוקולד שהן מייצרות.

מחיר הקונצרט - 60 ₪. לתושבי האזור 50 ₪ וילדים עד גיל 10 חינם.

לפרטים ולהזמנת כרטיסים: אלינור: 054-6276690