תערוכות חדשות במוזיאון אשדוד( בין התאריכים 9 בינואר- 14 במאי), במוצ"ש ה-9 לינואר 2015 ייפתחו במוזיאון אשדוד לאמנות שלוש תערוכות חדשות

כלים

התערוכה "מרחק נגיעה", אותה אוצרת איריס מנדל, כוללת עבודות ציור, צילום, וידיאו ופיסול, המתייחסות לעבר של ארכיאולוגיה, קלאסיקה ופולקלור ומנסות לגשר על המרחק ולחבר אותו לכאן ועכשיו. עם עבודות של האמנים: דנה דרויש, טל ירושלמי, רמי מימון, יערה צח, גבריאלה קליין ועירית תמרי.

התערוכה של הצלמת לנה גומון "ריצה בכיוון הנגדי", אותה אוצרים יובל ביטון, ורוני כהן-בנימיני, זו תערוכת היחיד המוזיאלית הראשונה של גומון, שתצלומיה בוחנים את עקבות העשייה האנושית, לרוב במרחבי הנוף האורבני ובשוליו.

התערוכה של טליה ישראלי "מולדת 1 ב" אותה אוצרת טלי בן-נון , גם היא תערוכת יחיד מוזיאלית ראשונה לציירת זו, בה מסכמת ישראלי מהלך ציורי ממושך, בגוף עבודות שבמרכזו היא חוקרת את התשתית הפיזית, הפסיכולוגית והחברתית של העיר דרך מדיום הציור.

"שבת אחים"- תערוכה חדשה בבית האמנים החדש באשדוד(בין התאריכים: 12/1/16, עד 15/5/2016)

ב-12 בינואר בערב תושק התערוכה הפותחת את בית האמנים החדש באשדוד, "שבת אחים", אותה אוצרת יעל ויזל, המתמקדת ברהיט יומיומי- הכיסא ומתייחסת אליו כדיוקן.הכיסא הריק המשמש לאמנים מעין כן ובסיס ליצירתם ובכך הופך מאובייקט שימושי לאובייקט אמנותי. מעין תמונת נגטיב של האמן וזהותו. בתערוכת "שבת אחים" יוצגו כ-70 וריאציות שונות ומגוונות על מוטיב הכיסא של אמנים מאשדוד. האמנים המציגים בתערוכה נתבקשו לבחור כיסא משומש וישן שיש לו "היסטוריה" משלו וליצור כראות עיניהם. כמו כן מתכתבים הכיסאות בשימוש החוזר עם מהותו של בית האמנים החדש שנבנה על פי עקרונות הקיימות.

הקונצרט שטרודל וינאייתקיים במסגרת "שישי קלאסי" במוזאון אשדוד לאמנות: מפגשי מוסיקה ואמנות במוזאון, בשיתוף הרכבים מהתזמורת הסימפונית אשדוד (בתאריך 8/1/16).

מוזיאון אשדוד יארח הרכבים מהתזמורת הסימפונית אשדוד בשלושה קונצרטים שיתקיימו בתוך חללי המוזיאון. הקונצרטים יתקיימו בימי שישי בבוקר בשעה 11:00, כשהמטרה היא להעביר לקהל שוחר האמנות חוויה ייחודית המשלבת בתוכה אמנות ומוזיקה, להוציאם מן השגרה הידועה והמוכרת בביקורם במוזיאון ולהביא נדבך נוסף ומשלים לאותו הביקור. הכניסה לקונצרטים כלולה במחיר כניסה למוזאון, בהרשמה מראש.

הקונצרטים: ב 8 בינואר "שטורדל וינאי", עם יצירות מאת היידן, מוצרט ובאך

יוזף היידן- סימפוניה מס 44

קרל פיליפ עמנואל באך-קונצ'רטו לחליל. אנה קונדרשינה

וולפגנג אמדאוס מוצרט - דיברטימנטו בפה מז׳ור