מנכ"לית TIP STOP אסנת ראסד: "ההכנסות שייוצרו למסעדות בישראל כתוצאה מביקור מתואם של קבוצות נוסעים יעלו על 500 מיליון שקלים בשנה. אנו מציעים למסעדנים ולבעלי עסקים פלטפורמה שיווקית יוצאת דופן שתאפשר להם להיפגש עם קהל מאסיבי של עשרות אלפי מבקרים מידי חודש תוך ניצול מיטבי של תקציבי ומשאבי השיווק הנוספים שברשותם"

כלים

האפליקציה מספקת לנהגי אוטובוסים המובילים קבוצות דרך קלה ומהירה לבחור מתוך מגוון רחב ומעודכן בזמן אמת את בית העסק או המסעדה שבהם הם מעדיפים לעצור ומאפשרת לכל נהג לבחור את הזמן, המקום וחוויית הלקוח המתאימים לו ולנוסעיו

חברת הסטארט אפ TIP STOP משדרות, משיקה אפליקציה שתסייע למסעדות ולבתי עסק להגדיל את הכנסותיהם מביקורים של קבוצות מטיילים, תיירים ונוסעים. אפליקציית TIP STOP היא האפליקציה הראשונה מסוגה בארץ וככל הידוע גם בעולם, המאפשרת לנהגי האוטובוסים המובילים קבוצות מטיילים מהארץ ומחו"ל להגיע במהירות למסעדות ולבתי עסק אשר מספקים ארוחות ומוצרים לקבוצות מטיילים ומציעים בתמורה תמריצים לנהגי האוטובוסים ולמדריכי הקבוצות. באופן זה אלפי מסעדות ובתי עסק שבהסדר יוכלו להגדיל מדי חודש את הכנסותיהם ולהזניק את כמות הלקוחות שיפקדו אותם תוך כדי מיקסום הפוטנציאל השיווקי שלהם.

האפליקצייה עובדת כך, בית עסק שנמצא בהסדר עם חברת TIP STOP, הממוקם בדרכו של נהג אוטובוס המוביל קבוצה מתל אביב לקריית שמונה, יכול לזהות את הקבוצה, ליצור קשר עם הנהג ולהציע לו לעצור אצלו. כך מתאפשר לבתי עסק ברחבי הארץ להגדיל באופן יעיל את הכנסותיהם ואת חשיפתם לציבור הרחב.

חברת TIP STOP כבר גייסה כלקוחות שורה ארוכה של בתי עסק ומסעדות במתחמים מסחריים ברחבי הארץ. בין הלקוחות כיום נמנים הגרנד קניון בבאר שבע, פונדק 101 שבבעלות כושי רימון, מתחם קיבוץ עינת, מסעדת בארכה בגדרה, גריל 443 בצומת שילת, ארומה צומת גן יבנה ועוד עשרות בתי עסק בכל ישראל. החל מחודש ינואר תתחיל TIP STOP בשיתוף פעולה עם רשת "ביג", שבבעלותה 17 מרכזים מסחריים מאילת ועד קריית שמונה.

בתי העסק והמסעדות שרוצות להשתמש ב-TIP STOPנבדקים בתהליך מסודר, שמוודא פרמטרים כגון חנייה לאוטובוסים, חווית לקוח מיטבית לנהג ולקבוצות הנוסעים, גישה לנכים ועמידה בדרישות סף נוספות. אפליקציית TIP STOP, פועלת בטלפונים במערכת ההפעלה iOS של אפל ובטלפונים מבוססי אנדרואיד של גוגל, וניתנת להורדה מ-App Store ומ-Google Play.

האפליקציה מוצעת בחינם לבעלי עסק ומסעדות והיא אף מאפשרת סליקה של כרטיסי אשראי והמחאות, כאשר על פי המודל העסקי של TIP STOP ייגבה סכום קטן מבתי העסק עבור כל כניסה של אוטובוס המסיע קבוצה. כמו כן, האפליקציה מציגה את שם המסעדה או בית העסק, סוג האוכל, כשרות, שעות הפתיחה, תמונות מהעסק, התמריצים לנהג ולמדריך, טלפון של איש הקשר והמרחק של בית העסק מהנהג. במידה והנהג מחליט לבצע את העצירה במסעדה או בבית העסק, ביכולתו לדווח על מיקום המוצא שלו, שעת ההגעה המשוערת וכמות הנוסעים הנמצאים באוטובוס על מנת שבעל המסעדה יוכל להיערך בהתאם לקליטת הנוסעים.

אסנת ראסד, מנכ"לית ומייסדת TIP STOP מסרה: "אנו מעריכים שבישראל יש כ- 5,000 נהגים אשר מסיעים קבוצות ועל פי האומדן שלנו, ההכנסות שייוצרו לבתי עסק בישראל כתוצאה מביקור מתואם של קבוצות נוסעים בבתי עסק שבהסדר יעלו על 500 מיליון שקלים בשנה", והוסיפה: "אנחנו מציעים פלטפורמה שיווקית יוצאת דופן המותאמת באופן ספציפי לבתי עסק ומסעדות ומאפשרת להם להיחשף ולהיפגש עם קהל מאסיבי של עשרות אלפי מבקרים פוטנציאליים מידי חודש תוך ניצול מיטבי של תקציבי ומשאבי השיווק הנוספים שברשותם. כמו כן, אפליקציית TIP STOP מאפשרת לבעלי העסקים והמסעדות לשלוט בצורה מלאה ובזמן אמת במסרים השיווקיים אותם הם מעוניינים להעביר לקהל היעד".