כשמתחילים שיפוץ בבית, תמיד יודעים איך זה מתחיל, אבל לא יודעים איך מסיימים, תמיד יש עוד תוספות, תמיד אנחנו אומרים לעצמנו "אנחנו כבר בתוך זה, אז למה שלא נחליף גם את הקרמיקה?". ככה זה בשיפוצים בבית. אבל, התענוג הגדול הוא בסיום השיפוץ. אז מתחיל האושר כשרואים את השינויים והעיצובים החדשים. אבל לפני הכל ולפני שמסדרים את כל הבלגאן צריך כמובן קודם לנקות, רק אחרי הניקיון רואים את כל ההשקעה וזה הפרק הכי קשה לאחר השיפוץ.

כלים

ניקיון לאחר שיפוץ הוא לא ניקיון רגיל כמו שאנחנו רגילים בבית. ניקיון לאחר שיפוץ דורש הרבה הרבה כוח והרבה ידע. כי אנחנו לא רוצים להרוס את מה שבנינו במיטב כספנו. כבר בשלב השיפוץ רואים את מימדי האבק, הצבע, הדבק וכל השאריות שהשיפוצניק משאיר ושנותרות על הרצפה, על החלונות ובכל אזורי הבית. אין מה לעשות, זה חלק מהשיפוץ.

כמה זמן ייקח לנו לנקות לבד?

הרבה זמן והרבה כוחות צריך כדי להשקיע בניקיון הבית שהוא לא ניקיון רגיל, הוא ניקיון לאחר שיפוץ. צריך הרבה ידע וזמן להשקיע בזה. האם כדאי לנו לקחת חופשה מהעבודה כדי לנקות? לא תמיד כדאי, צריך לעשות חישוב כלכלי של ימי עבודה ושל המאמצים לניקיון. ומה עם חומרי הניקוי? האם אנחנו יודעים בדיוק איזה חומר צריך כדי להוריד בקלות דבקים מהמרצפות או מהקרמיקה? לא יהיה קל לעשות זאת באופן עצמאי.

לכן, הצורך בשירות של ניקיון לאחר שיפוץ הוא צורך שכדאי לבדוק באופן יסודי. שירות זה נועד כדי לשחרר אתכם מהעומס שגם ככה אתם נמצאים בו בתהליך השיפוץ ומשאיר לכם כוחות שאתם צריכים לאחר הניקיון כדי לעצב ולסדר את כל הרהיטים בבית ובמיוחד במטבח.

את התענוג תשאירו לכם

כמה כייף יהיה להיכנס לבית שעבר ניקיון לאחר שיפוץ, החלונות והתריסים נקיים, הרצפה אומרת לכם תודה, המקלחת והמטבח נקיים, מבריקים ומריחים טוב ולכם נשאר רק להכניס את מה שאתם אוהבים בבית בלי לחצים ובלי לשבור את הגב ולהרוס את הידיים.

חלק חשוב בבית לאחר השיפוץ הוא הניקיון, לכן, כדאי לכלול בחשבון ההוצאות שבשלב תוכניות השיפוץ גם את תכנית הניקיון, כי לא כדאי להשאיר סימני צבע או דבק במרצפות או בחלונות. חברת ניקיון מומחית בניקיון בתים לאחר שיפוץ עם צוות עובדים שהתמחו במקצוע ובחומרי הניקוי. חומרי ניקוי לאחר שיפוץ הם חומרים מיוחדים המיועדים למטרות אלה, כמו הסרת דבקים קשים, כתמים קשים, צבע ועוד. לכן רמת הניקיון בבית כזה היא רמה מאוד גבוהה שמצריכה ידע רב כדי לא לגרום חלילה נזק לבית שלנו.

אין כמו להיכנס לבית נקי כשהכל חדש ומריח טוב. הרי בשביל זה אנחנו משקיעים את מיטב כספנו בשיפוץ. רק כך אפשר לראות את כל היופי של הבית וליהנות מההשקעה בו עוד שנים ארוכות.