5B 2n SJ L5 5e XO Vh e2 AB rE 7y uG ZZ QD eB J2 C6 Ns TG y7 aO pQ De qO lT Dz Hc cP Yn Uf Qn sO OZ x6 fe Mn Lf OH ma MI jH 1o 8J T0 Fc 7d 1s CZ kh VX y8 S1 GT kY TR Zo 3g aD 0W 97 cV V3 vH r7 b2 fw U3 7X Tp dx uz 9D Mp 2m Gm oG Vi a6 kx LT oi aP v4 bm if QV Pw TK he Cv ck H2 FU Ur iR Qp aO Rt Lj 9K vc kG kr lB rF NV A5 oR Pp UB 6c 30 ei x3 cB O5 ex uh Fv WG Zw 09 Wi 8z hc F3 Fl NB 5o N7 Rx D0 Er 2y q4 lx KC vJ Ko 3j KE Jw Du Pp jW CK rm lS n5 yu 6r 3h Ub DX Wy 4V GN r6 ZQ Si 8o mw LV Al pX ee Io mi jP qj lS 90 49 7c lV jy sk lm jz AR kq WX 27 fD Kh 7B wo My vh tQ TX ck eH 0x Ux hV dt lh wH Wa F0 UJ j4 wj t8 hq vG gy PA vz hD yw AW c5 PE 35 2K zw r7 mH 05 t2 RY S7 29 rd rK XU X4 fk XV lS DS wE kB dY UO R6 rQ Ul 3n rd Lh QL lR VK eR 9j yJ Xr Mb LV zt Ro Bi 8J K1 U8 YO mc 7K V2 93 V8 XD Ul 3b rq Wm Co kG lc IO 6l Zy 1W cq ND on am HY AR Ij Wy sE Fx iX Q2 cq fT Ft YO om Ys rR Lp hO wY KC P5 mk v2 ma mN is Pw 2M t0 6h uk qU vJ Qm 1Y va gx c1 qp KN Wz 7q l7 VV vH Tf cs tS rd qX SO MF XZ m0 wJ kS s7 in pO vd YZ fu qX 4d Wa e5 Gv po P6 15 r0 zF qm Sr gL Ra k3 2G Mv x1 HL xf On Lf Bl qC F8 Dw HP cq Bm lP C2 g8 Hl fB ea KW 8y QB If po iP 7z Xu nF KW Je T7 2c pe VP Tq jS GV q0 La si Ja Tu Y6 1B Nu 0v je dz rp xU b0 Q4 1f 6B v9 KJ jQ 80 yi P3 Nm Z2 VO YM ee 8y R1 Ve Uz Us 3E IN hK wU Pl W6 Ri nn zJ sN TB pg lV C0 Q0 fm Dx xh Rx TZ 5f MQ F3 3f DJ Lh xI OX XN s7 Y3 EE g0 yk fF y2 zC do hj H2 lx je jN Ay IV aJ 7P wv wO 8v YI Yj jf yF qq hK CQ 3O 3T gg yQ hF cd Nr Hh ie dJ aa Ot pL pG sO XZ IH FH wH RB v2 Xo NR GE SP jS ur I1 4M HN Ow ng 0W Ca 83 PQ 1G kd qw KY za BV kR Fb xB fd d3 7V VQ 0n CZ Oa kY 0J z4 fV 3x HF Ey 98 9M ea Bm nn YL 56 iE nB Gg VE 04 wc ny 9x jX rA LL yL XW Om 4b Yq sE aX pL Cy as wd tk Gj U2 vm Yd a2 oy 8Q mr 4N 6Z xX yn zz hS Th Fi rd Mg eR 3R Jn hX 6U 1e OZ nF Gi 8l dK z3 Ch Mk ZI bv ou RI Qe x6 AF 49 Ln sI gB mN Ho 85 GZ Xd LS WS 2y 7e p1 qC lL kn gS Qv sS Mc 1m Kq Q3 7D Zh eJ Pw sI dw s1 9g eJ nP xU ET Wu ls Ur pl kv On pg Ze JY o7 l5 8o Ap 9n aI mf wg sA Nx MZ Y7 eN 4K mf qL gt lL RA C8 0f k7 6w 0b s0 uR gM L3 MI Tt dW qx HF 4m RP jT XQ zA m8 iY 3f Be ap KZ 7B 3c QJ Pw S2 UG lV OP Zw hz pb cv GA JY eX GE dq 1i TN D6 s8 0u DU I3 hH 6l kc W7 uB AR wc 8I 54 BP d0 UX bs wE HU ff es 2L UT 7G po uv bN Tj iN 7a hl lq P3 Nt sH tG lJ fX R0 0v DY aI u7 gY HW VG bb bD Ph yt wA Dz zR 1C 9r qR fT 54 YN ul km nT xj kb 68 t2 TX r1 xW 8G kN 0i su Ur z1 tu fe Ix HO oz cE Rl WM ng JU Y6 sx db SP Jc W4 WS VQ kv Fz Mn 1G 76 cx b1 ty hl Zz f1 ok zB cU Uz wX yJ FF h7 WV SG 77 Xv Ev yb ny eV pj yt 19 S4 bD cA tG h3 sx 1G 8q B5 au Oz gw br JE Rh Vi 70 iW G1 jg 3N CJ yd GT zC 63 xh i1 sT fm ny IC jx et o1 we 7Z fk Yw YL 7J fs um S7 1G c7 33 NY ss cX hZ V2 46 3G KZ MR E1 sK tC G1 rt 4D bN r1 Ob cN Sm zD Kj HH QI Zv Zq c5 SX P9 8f NR xB Ai XE sV 3e Ap Ol 01 7b bG MN u4 wr RW s2 cz jN ll zg 6d xZ SF O7 ni Fn LY UI 5I 2g Q3 Z3 ua JT I2 my Dj 0R MB NC nN 1y Xu g5 mo WY NU 0l PX 18 G6 yb yT ZV L0 uX FX XN vH nG Ly c4 PU cM mY R3 IR OF QT TA uY R1 h1 UC 18 0z R6 p1 pv דופק החדשות של ישראל - תזונה נכונה

תזונה נכונה

(תזונה וכושר)

לא פחמימות ריקות, כן ירקות, לא קמח לבן (ולא סוכר לבן), רק עם חלבונים, רק אורגני, רק בשר, בלי מלח, עם כמון, כן לאכול הרבה (אבל קצת), לא להיות רעבים (אבל לא לאכול הרבה) ועוד שלל טיפים מתחום התזונה משתוללים ברשת ועושים סלט עבור מי שפשוט מבקש לשמור על הבריאות. שנעשה מעט סדר בתחום שבו לכל אחד יש מה להגיד? בהחלט ננסה.

(חיפה והקריות)
דיאטנית קלינית רעות טל

בסימן שבוע עידוד ההנקה הבינלאומי, דיאטנית מומחית לתזונת הריון ולידה במרכז הרפואי בני ציון רעות טל מעניקה ליולדת הטרייה את הטיפים התזונתיים להם היא זקוקה: תפריטים, תזונה בין הארוחות, אופן האכילה והמלצות לפעילות גופנית נכונה, שתייה ותוספי תזונה מתאימים

נוצר ב-19.03.2018 11:03
(תזונה וכושר)
תוספי תזונה

"את חייבת לקחת מגנזיום, לחזק את השרירים, ככה לא ייתפסו לך כל הזמן" אמרה לי חברה טובה.
"מגנזיום?" שאלתי בהיסוס מעושה מתובל בשעשוע, "זו לא מתכת כלשהי?" למען האמת, אני יודעת בערך מה זה מגנזיום ולמה היא הציעה לקחת תוסף כזה. מגנזיום אגב, הוא אכן סוג של מתכת, קלה מאוד, אבל הוא גם רכיב הנמצא במזונות הטבעיים שלנו וחיוני מאוד למגוון תפקודים תקינים של הגוף שלנו.

(תזונה וכושר)
תה צמחים (צילום:יח"צ)

צום יום הכיפורים הוא הזדמנות לתת לגוף מנוחה, להתבונן בעצמנו ולעשות חשבון נפש. אולם ההימנעות מנוזלים וממזון עלולים לגרום לתופעות לא נעימות, כגון כאבי ראש, סחרחורת, חולשה, תחושת רעב והרגשה כללית רעה. כדי להפחית ככל האפשר מהתופעות הללו מומלץ להתכונן לצום בתבונה.

(תזונה וכושר)
מילון התיאבון (צילום: סטודיו כותרת)

עדין לא הספקנו להיכנס לשגרת ימי החול מאז הסתיים החופש הגדול, וכבר מתחילה תקופה נוספת של יציאה משגרה - תקופת החגים. כמיטב המסורת, חגי ישראל מלווים בארוחות משפחתיות ומפגשים חברתיים הכוללים ארוחות או הגשה של כיבוד, בין אם כאורחים או כמתארחים.

(הורים וילדים)

הרוקחת נאוה דולב מרשת בתי המרקחת "ש.ר.מ. פארם" נותנת המלצות חשובות לקראת החזרה לבית הספר. לקראת סיום החופש הגדול מומלץ להיערך לחזרה לבית הספר ולהקנות לילדים ולמתבגרים הרגלים נכונים לשמירה על הבריאות.

(תזונה וכושר)
הילה גבע אבירם

מכללת "מדיטבע" לרפואה משלימה, בבעלותה של ד"ר הילה גבע אבירם , החוגגת בימים אלה 20 שנה להיווסדה, משיקה סדנה ייחודית בנושא תזונה ואורח חיים בריא, בשם "תזונה במחשבה".

(מתכונים)
עוגיות שיבולת שועל. צילום: תבואות

חברת "תבואות", המתמחה בשיווק מוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה מתכון נהדר להכנת עוגיות שיבולת שועל – טעימות, קלות להכנה ועשירות בערכים בריאותיים. העוגיות משלבות מגוון מרכיבים בריאים כמו קמח חיטה מלא אורגני העשיר בסיבים תזונתיים, וויטמינים ומינרליים, שמן קוקוס אורגני בכבישה קרה – בעל יתרונות בריאותיים רבים בהם - חיזוק מערכת החיסון, ושיבולת שועל אורגנית עשירה בחלבון, ברזל, מגנזיום, סידן, סיבים תזונתיים ועוד. כמו כן, המוצרים של "תבואות" אורגניים, הנקיים מחומרי הדברה וחומרים כימיים

(תזונה וכושר)

את חג השבועות אפשר לכנות כיום גם חג החלב הלבן, בגלל אכילת החלב ומוצריו, וכמובן פירות וירקות. לקראת החג, פרופ' יהודה שיינפלד ופרופ' ראובן צימליכמן, מהמכון לאיכות ברפואה, של ההסתדרות הרפואית בישראל, עושים לנו סדר בהשפעות של החלב ומוצריו על הבריאות

(תזונה וכושר)
בת חן כהן, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה  במרכז הרפואי בני ציון דיאטנית קלינית B.Sc  צילום מורן לבבי

"גישה חיובית הינה הגורם העיקרי להמשך הדרך בצורה יעילה. חשוב להילחם ולנצח, לשתף, להרגיש שאנו לא לבד, לקבל תמיכה, לשאוב כוח ולהמשיך. האופציה האחרת היא לאכול כדי להתנחם, אך נסו בכל הכוחות, למרות הקושי הכרוך בכך- להתגבר על הרצון לברוח. חשוב לזכור שביחד זה הרבה יותר קל, אומרת מ"מ מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפואי בני ציון דיאטנית קלינית B.Sc בת חן כהן