הרוקחת נאוה דולב מרשת בתי המרקחת "ש.ר.מ. פארם" נותנת המלצות חשובות לקראת החזרה לבית הספר. לקראת סיום החופש הגדול מומלץ להיערך לחזרה לבית הספר ולהקנות לילדים ולמתבגרים הרגלים נכונים לשמירה על הבריאות.

כלים

1. תזונה בריאה: מומלץ להקנות לילדים הרגלי תזונה בריאה כבר מילדות. הרגלי אכילה בריאים חשובים להתפתחות ולגדילה תקינה.

חשוב להקפיד על ארוחת הבוקר לפני היציאה לבית הספר. תחושת השובע מסייעת לילדים להיות מרוכזים וערניים בשעות הלימודים. כמו כן, חשוב שהילד יאכל ארוחת עשר מזינה – כריך (מומלץ מחיטה מלאה) עם חלבון (גבינה, חביתה, טונה או פסטרמה), בתוספת ירקות, ופרי.

ביום לימודים ארוך מומלץ לצייד את הילד בכריך, בפרי ובשתייה נוספים. אפשר לשלב חטיפים בריאים כמו יוגורט, חטיף גרנולה או דגנים, פירות יבשים, חטיף חלבה.

חשוב לעודד את הילדים לשתות מים במהלך היום ולהימנע משתייה ממותקת.

מומלץ לקחת לבית הספר בקבוק מים אישי.

2. תוספי תזונה: תוסף תזונה מומלץ לילדים הוא אומגה 3. אומגה 3 אחראי על תפקודים רבים בגוף האדם. מחקרים מראים כי אומגה 3 משפר את יכולת הקשב והריכוז ומסייע לשיפור כושר הלמידה והפנמת החומר.

    יש לשים לב לרכוש תכשיר אומגה 3 שיש בו יחס גבוה בין EPA ל-DHA, לטובת EPA.

3. תוסף תזונה נוסף חשוב לילדים הוא פרוביוטיקה – תכשיר המכיל חיידקים ידידותיים התורמים לתפקוד מערכת העיכול ומערכת החיסון. מחקרים מראים שנטילה קבועה של פרוביוטיקה מסייעת למניעת מחלות בדרכי הנשימה ולמניעת שלשולים. לנוחות השימוש לילדים אפשר לרכוש פרוביוטיקה באבקה שמוסיפים למזון, או בצורת סוכריות.

4. היגיינה: חשוב מאוד שהילדים יקפידו לנקות את הידיים לפני האוכל ולאחר היציאה מהשירותים, כדי למנוע זיהומים ולהפחית הידבקות במחלות. מומלץ שיהיה בתיק של הילד תכשיר לחיטוי הידיים המשווק בג'ל או במגבונים.לשמירה על  היגיינת ראש הילד. ניתן להשתמש בתרסיס נגד כינים המונע הידבקות בכינים והתפתחות ביצי הכינים. מומלץ לטפל בתכשירים המכילים חומרים טבעיים.

למידע ולפרטים על מיקום בתי המרקחת באתר -  www.sharampharm.co.il

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS