חברת הפרסום מקסימדיה זכתה במכרז של עיריית כפר קאסם להתקנת שלטי חוצות ברחבי כפר קאסם. מדובר בפעם הראשונה שבה מתקיים מכרז להתקנת שלטי חוצות בכפר קאסם. מכרז שילוט החוצות הוא חלק ממהלך כולל שמבצעת העירייה להגדלת הכנסותייה.
חברת CTV מדיה, המתמחה בשילוט דיגיטלי, החלה להשתמש בטכנולוגיה חדשה ובלעדית לחברה, המכונה LivePromo , ומאפשרת שידורים ישירים בזמן אמת של אירועים על גבי טלוויזיות החוצות שלה. השידורים יתבצעו על גבי 27 מסכי הענק של CTV הפרוסים בצמתים מרכזיים בכל רחבי הארץ וזוכים לחשיפה של למעלה משני מיליון צופים ביום.
חברת סקר גרופ בע"מ, המתמחה במתן שירותי פרסום מתקדמים, שיווק והקמת מערכות מדיה ומסכים מתקדמים, עושה היסטוריה כאשר היא משיקה את מסך ה LED הגדול בישראל המוצב בחזית קניון הזהב בראשון לציון
פנדורה, מותג תכשיטי היוקרה הדני, יוצא בקמפיין השקה בהיקף של כ-2 מיליון ₪, בעיתונות, באינטרנט ושילוט חוצות ענק בגודל 300 מ"ר
רשת הבוטיקים "BONITA" מעלה סדרת קירות ענק כחלק מקמפיין עונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה של כ-450,000 ₪, באמצעות חברת "ברעם". הסדרה הכוללת 4 קירות ענק מופיעה על גבי מתחם תנובה המשקיף אל נתיבי איילון, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית הריקה פרננדה
עיריית תל־אביב-יפו יצאה בקמפיין הסברתי לרכיבה בטוחה ולהדגשת השימוש בשבילי אופניים רק עבור רוכבי האופניים. במסגרת הקמפיין מזמינה העירייה את תושבי העיר ליהנות ממערכת של מעל 100 ק"מ שבילי אופניים בעיר, שהוקמה במיוחד לנוחיות מירבית במרחב הציבורי, לבטיחותם של רוכבי האופניים והולכי הרגל ולהנאתם. שבילים אלו מתוחזקים ומסומנים ע"י העירייה לרווחתם של רוכבי האופניים
הפתעה לחברות שילוט החוצות: המתחרה החדשה היא קבוצת הרכב קל אוטו, הנכנסת גם לתחום שילוט החוצות. קבוצת הרכב קל אוטו, החלה להפעיל את סוכנות "קל מדיה" , לשילוט חוצות בפריסה כלל ארצית. בראש הסוכנות עומד עודד בלוש, שחקן העבר של מכבי והפועל חיפה בכדורגל, בעל ניסיון של שנים בתחום. בלוש, שהקים בתחילת שנת 2,000 את מפעל הדפוס הדיגיטאלי הראשון לרוחב 5 מטר בבודפשט, היה הראשון שפרסם על גבי קירות בהונגריה וסלובקיה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, וכיום רואה בהקמת קל מדיה פוטנציאל עצום, דווקא מכיוון שהיא חלק מקבוצת הרכב קל אוטו.
קמפיין פרסומי חדש ל"קל אוטו קולג'" בעלות של חצי מיליון ש"ח. משרד הפרסום צדר יריב יבצע קמפיין פרסומי עבור קל אוטו קולג', המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב. הקמפיין, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון ש"ח, וכולל קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות ודיוור ישיר, יתנהל תחת הסיסמה "אוהב מכוניות? בוא להפוך אהבה לקרירה ניהולית!"