קמפיין בפייסבוק

(און ליין)

חברת בלונד 2.0 תנהל את הקמפיין הראשון בישראל המשלב טכנולוגיה לתיוג סרטי וידאו. הקמפיין עבור פנסוניק נעשה בשילוב חברת הסטראט-אפ anyclip וצפוי לעלות בימים הקרובים בעמוד הפייסבוק של המותג

(פרסום)

קמפיין פרסומי חדש לאתר "משרדיה", המשווק ברשת ציוד משרדי, מחדד את המאבק על לב הצרכנים בתחום הציוד המשרדי. הקמפיין, בעלות 700 אלף שקלים, בניהול משרד הפירסום למל-כהן יתמקד ביתרונות אתר "משרדיה". המסר הוא "צא מהאופיס כנס למשרדיה" במקום לממן שכר דירה יקר לחנויות, בלי שיטוטים בחנות, בלי קטלוגים מייגעים ובלי הסברים מורכבים בטלפון

(און ליין)

lisaobermanחברת האופנה "סטטוס" תשתף פעולה עם חברת "באייר", יצרנית הגלולה "יאז" למניעת הריון, בקמפיין הסברתי לצעירות על חשיבות השימוש באמצעי מניעה וגלולות למניעת הריון. במסגרת הפעילות יצולמו בנות צעירות ומובילות דעת קהל, לפרויקט צילומים שייחשף באתר של אופנת "סטטוס" ובדף הפייסבוק שלה. ליסה אוברמן, מ"נולד לרקוד" היא הראשונה שהצטרפה לפרויקט הצילומים

(פרסום)

קמפיין אינטרנט ויראלי יצר רעש ומהומות אצל עובדי חברות הפרסום בארץ, בעקבות סרטון Youtube שנוצר בקמפיין המדבר על ינון לנדנברג – מנכ"ל ובעלי חברת הפרסום E-dologic. הוידאו שנוצר ע"י איתן נחמיאס (בעלי חברת הפרסום Oracall.com ) יחד עם הבמאי-קומיקאי דדו מילמן הוא בעצם מערכון אשר מתייחס אל לנדנברג ואל אמא שלו במטרה לקחת חלק במבצע הפרסומי "פיג'לינג שולחים אתכם להופעה של ליידי גאגא". לנדנברג עצמו מצא את הוידאו מצחיק ופירגן אצלו בפייסבוק למרות שבפועל הסתבר כי אמו "כבר לא איתו"

(און ליין)

חברת התיירות "הדקה ה-90" נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים בפייסבוק תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט"

(און ליין)

לאחר שערכו פעילות ייחודית בפייסבוק וחילקו ל-500 גולשים תחפושות של החולבות מהפרסומת, של מותג היוגורט מולר, הקמפיין החדש של מחלקת האינטראקטיב והניו מדיה של משרד הפרסום יהושע tbwa מציע לגולשים לשלוח תמונות שלהם מחופשים לחולבות ולזכות בפרסים